خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

اعلام آمادگی دشمنان برای انتخابات ایران هشداری برای اهل بصیرت

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی دشمنان برای انتخابات و حمایت از شورش‌های آتی در ایران گفت: این موضوع هشداری برای اهل بصیرت است.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۰۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی عصر امروز در مراسم یادبود شهید آیت‌الله نمر که در حسینیه ثارالله ملایر برگزار شد، اظهار داشت: دولت خبیث عربستان در اقدامی ناجوانمردانه و ددمنشانه، عالم مجاهد شیخ نمر را در کنار تعدادی دیگر از مسلمانان به شهادت رساندند و قلب امت اسلام را جریحه‌دار کردند.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند «اگر از آمریکا و صهیونیسم بگذریم از آل‌سعود نمی‌گذریم»، گفت: بعد از ملک عبدالله، ملک سلمان وهابی به در عربستان قدرت رسید و با پول‌های فروش نفت دست به اقدامات جنایتکارانه بسیاری می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به شرایط اخیر آل سعود و اینکه تکفیری‌ها در سوریه در حال شکست هستند، ابراز داشت: همانگونه که رهبری فرمودند آل سعود به زودی جواب این خیانت را خواهد داد.

وی افزود: جنبش اسلامی در آمریکا و نیجریه، اتفاقاتمسجدالحرام، شهادت دانشمند شهید حاتمی و حوادث منا، این اتفاقات آینده روشنی را نوید می دهد.

* خیانت‌ها همچنان در جای خود باقی است

رستمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می گویند باید آماده باشیم تا از شورش‌های آتی ایران حمایت کنیم، گفت: این موضوع هشدار است برای آنانکه بصیر هستند.

وی با اشاره به نقشه شوم دشمنان برای انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: برنامه‌های دشمنان از قبل رد صلاحیت‌ها آغاز خواهد شد تا با هر اتفاقی، انتخابات را به شورش علیه نظام تبدیل کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه فتنه 88 به علت خیانت خواص و بی‌بصیرتی عوام شکل گرفت، گفت: امروز نیز دشمن اعلام کرده برنامه‌ریزی و قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.

وی با اشاره به حفظ تحریم‌های علیه سپاه و موسسات مالی و بانک مرکزی توسط دشمنان افزود: خیانت‌ها همچنان در جای خود باقی بوده و به دنبال تغییر نظام در ایران هستند.

رستمی با بیان اینکه دشمنان از طریق برجام به دنبال نفوذ در کشور هستند، خاطرنشان کرد: انتخابات این دوره نیز مهم و حساس است و باید مراقب باشیم تا با انتخاب نادرست ضربه نخوریم چراکه با انتخاب اصلح به وظیفه شرعی خود عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات