خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

دشمن با اجرای برجام اهداف خود را در ایران دنبال می‌کند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: دشمن می خواهد بعد از اجرای برجام چهار پروژه تغییر رفتار در سیرت و ماهیت نظام، نفوذ اساسی در مجلس خبرگان، احیا و بازگشت سران فتنه و حذف جریان حزب الله را درایران پیاده کند.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۴۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی در نشست روشنگری در جمع خواهران قهاوندی بیان داشت: آمریکا و نظام سلطه بعد از بیداری اسلامی در سال 89 به منظور جلوگیری از این تحرک عظیم در سطح منطقه روی به جنگ نیابتی با همکاری کشورهای مرتجع عربی و ترکیه از طریق گروه های تروریستی مثل داعش و النصره اهداف خود از طریق کشورهای مقاومت مثل عراق ، یمن در حال پیاده کردن می باشند.

وی افزود: گروه های تروریستی که رهبران اصلی آن توسط آمریکا تربیت و با کمک های مالی عربستان و چراغ سبز ترکیه در بحث آموزش شکل گرفته، هدف اصلی آنها جنگ نیابتی در منطقه و جلوگیری از تفکر اسلامی و مقابله با جبهه مقاومت است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: گروه های تروریستی از قبیل داعش یکی از خطرناکترین گروه های تروریستی هستند که دارای تفکرات وهابیت و برگرفته از رژیم آل‌سعود است و دست به جنایات گسترده ای در کشورهای سوریه و عراق زده اند.

وی افزود: بعد از شکل‌گیری ائتلاف جبهه مقاومت به رهبری ایران موفقیت های گسترده ای در دو ماه اخیر حاصل شده است و در مقابل آن ائتلاف آمریکایی عربی قرار دارد که در راستای کمک به گروه های تروریستی است .

مرادی بیان کرد: بعد از هلاکت زهران علوش سرکرده رهبر جیش اسلام و یک اختلاف بین گروه های تروریستی شد و عربستان سعودی بعد از شکست های مکرر در جبهه مقاومت ، یمن و سوریه و همچنین فاجعه منا به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست های خود اقدام به اعدام شیخ نمر کردند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در ادامه به انتخابات و نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام از طریق نفوذ در انتخابات می‌خواهند راهبرد خود را اجرا کنند بنابراین انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: نقش انتخابات در ایران اسلامی هم در داخل و هم در خارج از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث اقتدار نظام می‌شود که همه باید با حضور حداکثری شرکت کنند.

مرادی در پایان افزود: دشمن می خواهد بعد از اجرای برجام چهار پروژه تغییر رفتار در سیرت و ماهیت نظام، نفوذ اساسی در مجلس خبرگان، احیا و بازگشت سران فتنه و حذف جریان حزب الله را درایران پیاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات