خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند با بیان اینکه سوریه محور حمایت از مقاومت در خط مقدم جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی است، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال تغییر ساختار سیاسی سوریه در راستای منافع رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۵۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی در روستای یکله با بیان اینکه سوریه محور حمایت از مقاومت در خط مقدم جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی است، گفت: این موضوع باعث شده آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای این کشور همه‌ امکانات مالی، تسلیحاتی، بین‌المللی را به کار گرفته تا ساختار سیاسی سوریه را در جهت منافع رژیم صهیونیستی تغییر دهند.

وی با بیان اینکه سوریه محور حمایت از مقاومت در خط مقدم جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم تمامی ادعاهای آمریکا و جهانی غرب در مبارزه با تروریسم، تروریسم‌ها در سطح گسترده‌ای تجهیز شدند و به سوریه اعزام می‌شوند.

امام جمعه منطقه قهاوند بیان داشت: در تأمین تسلیحات ایران در دوره جنگ تحمیلی و در حالی که تحریم‌های تسلیحاتی سنگینی علیه کشورمان برقرار شده بود، سوریه دوران حافظ اسد از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار بود طوری که به اذعان مقامات کشورمان، سوریه یکی از کشورهای منبع برای تهیه تسلیحات و تجهیزات برای ایران در زمان جنگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات