خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان:

برخی با نام مبارزه با افراط‌گرایی ادعای اصلاح‌طلبی می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شگرد دشمن فریب مسلمانان، تضعیف و تخریب است، گفت: برخی با نام مبارزه با افراط‌گرایی ادعای اصلاح‌طلبی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۷۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی امروز در جلسه سلسله مباحث فرهنگی و سیاسی مسائل روز و تعمیق معنویت کارکنان در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: ضمانت بهشت خداوند از نگاه نبی اکرم اسلام صادق بودن، خیانت نکردن و چشم پوشیدن از محارم الهی و حفظ اعضا و جوارح و شهوت است.

وی با اشاره به رابطه امام و امت و ولی و امت با بیان حقوق امام و ولی نسبت به مردم عنوان کرد: حق امام نسبت به ما حق اطاعت و تسلیم، محبت، نصرت و معرفت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر تعمیق معنویت کارکنان بیان داشت: در این برهه از زمان باید این حقوق را نسبت به ولایت‌فقیه و ولی‌امر مسلمین خود رعایت کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات امروز دشمن اظهار داشت: در حال حاضر تهدیدات در قالب تکفیر، تحریم و تحریف و فتنه است که هوشیاری و بصیرت می‌طلبد.

عبدی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: یکی از شگردهای دشمن فریب مسلمانان است بنابراین باید به مسئله با معیار قرآن نگاه کنیم.

وی ادامه داد: شگرد دوم دشمن تضعیف و تخریب است، برخی با نام مبارزه با افراط‌گرایی ادعای اصلاح‌طلبی می‌کنند و حال آنکه این هم مردود است و قرآن کریم هشدار می دهد تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمن واقع نشویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نباید اجازه نفوذ به دشمن دهیم، گفت: باید آگاه باشیم که دشمن به وسوسه‌های خود آنقدر ادامه می‌دهد که آتش عداوت بین ما برافروخته می‌شود و در نهایت نفوذ دشمن را رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که ما به کلی از اسلام و ایمان بیگانه شویم و مقابله با این امر مراقبت و معرفت و بصیرت ما را می‌طلبد که باید در این خصوص هوشیاری جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات