امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه حماسه عظیم مردم در 9دی سال 88 دستاوردهای ارزشمندی برای نظام داشت، گفت: ضروری است این دستاوردها به ویژه حضور پرشور و ولایی ملت در راهپیمایی های آن سال برای جامعه بیش از پیش تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۶۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به برگزاری انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در برگزار شدن انتخابات امسال با ناامید کردن استکبارجهانی، خاری در چشم دشنان نظام شده و سبب تثبیت بیش از پیش انقلاب اسلامی می شود.

وی به آمار بالای ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری انتخابات امسال نیز اشاره و اظهار کرد: هیچ کسی مخالف تنوع نیست، تنوع از همه گروه ها و همه سلایق یک ضرورت است، اما این تنوع باید اصولی باشد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه باید ساختار انتخاباتی کشور در بخش هایی اصلاح شود، افزود: باید اصلاح قانون به گونه ای باشد تا در هنگام ثبت نام عدم سوء پیشینه افراد بررسی شود تا افرادی معلوم الحال با جرائم کیفری و حقوقی به خود اجازه ثبت نام ندهند و ما انتظار داریم مجلس در اصلاح قانون انتخابات در این بخش ورودی قاطعانه داشته باشد.

موحدی عنوان کرد: زمانی که این گونه افراد رد صلاحیت می شوند در حالی که صلاحیت واقعی را ندارند، دشمنان نظام با تبلیغات سوءخود به دنیا القاء می کنند که اکثر ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شدند در صورتی که علت رد صلاحیت آنان را که روشن و واضح است بیان نمی کنند.

وی در ادامه به دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان کردند که امروز نوبت دنیای اسلام است که با استفاده از دانش و ابزارهای جهانی و همچنین عقل و خردمندی و تدبر و بصیرت، در جهت برپایی «تمدن نوین اسلامی» حرکت کند.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: امروز تمدن نوین اسلامی تمدنی است که دنیا به دنبال آن است و اگر نگاهی اجمالی به اتقافات و جنگ ها در جهان بیاندازیم، شاهد خواهیم بود که هرجا ناامنی وجود دارد به دلیل وجود تمدن غربی است.

موحدی از حضور پرشور مردم در برنامه های گرامیداشت 9دی تشکر و قدردانی کرد و گفت: فتنه 88 سبب رکود اقتصادی، افزایش تحریم ها و سقوط بسیاری از شاخصه های مملکت شد، اما خوشبختانه حماسه عظیم مردم در 9دی همان سال دستاوردهای ارزشمندی برای نظام داشت که ضروری است این دستاوردها به ویژه حضور پرشور و ولایی ملت در راهپیمایی ها آن سال برای جامعه بیش از پیش تبیین شود.

وی در ادامه به 17دی ماه و کشف حجاب توسط رضاخان در ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز رهبری دینی ما به اعتقادات مردم توجهی عمیق دارند و دستورات و منویات ارزشمندی برای حفظ و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ارائه داده و طرح ریزی کرده اند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: بی حجابی، بی حیایی می آورد و بی حیایی، بی دینی را به دنبال خواهد داشت و باید دانست جایگاه حیا همانند جایگاه سر نسبت به بدن است.

موحدی در ادامه به عدم پرداخت بیمه به خسارت دیدگان بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: متولیان امر در حوزه بیمه چگونه انتظار دارند که ما به مردم بگوییم بیایید باغات، مزارع و محصولات خود را بیمه کنند در حالی که هنوز بعد از گذشت ماه ها کشاورزان ما برای خسارت وارد شده محصولات بیمه ای دریافت نکرده اند.

اتنهای پیام/

ارسال نظرات