خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه ملایر:

اعدام شیخ نمر انتقام آل سعود از شکست‌هایش در یمن است

استاد حوزه و دانشگاه ملایر گفت: اعدام شیخ نمر انتقام آل سعود از شکست هایش در یمن بوده و همانگونه که رهبری گفتند بدون تردید دست انتقام الهی‌گریبان‌سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۰۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احسان ترکاشوند در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و اساتید حوزه ملایر به شهادت شیخ نمر با محکوم کردن این جنایت آل سعود اظهار داشت: شهادت شیخ نمر در راه مقابله با شیعه و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: کشتار مسلمانان نیجریه و اسارت شیخ زکزاکی و به دنبال آن به شهادت رساندن شیخ نمر به دلیل ترس استکبار و دست نشانده های آنان از ترس ظهور خمینی دیگر است.

استاد حوزه و دانشگاه ملایر گفت: شیخ نمر شاگرد مکتب روح الله بوده و دشمنان از ترس برافراشته شدن پرچم انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران شیخ نمر را به شهادت رساندند.

وی گفت: امروز دشمنان از شعار «هیهات من الذله» ترس دارند و کشتار شیعیان در نیجریه و رهبران شیعه عربستان به دلیل ترس از همین شعار است.

ترکاشوند گفت: هر جا دشمنان در مقابل اعتقادات شیعیان کم می آورند رو به جنگ سخت آورده و کشتار و شهادت شیعیان را به راه می اندارند.

وی با اشاره به اقدام آل سعود و اعدام شیخ نمر با تروریستان القاعده بیان کرد: شیخ نمر به جرم محارب بودن با حکام عربستان در زندان بود ولی آل سعود وی را با نام تروریست به شهادت رساندند.

استاد حوزه و دانشگاه ملایر گفت: تغییر حکم شیخ نمر توسط آل سعود و اعدام این شهید با 47 تن دیگر برای تروریست جلوه دادن وی بوده است.

وی با اشاره به اعتراضات مردمی بر ضد عربستان افزود: باید مراقب بود که دشمنان از این اعتراضات سوء استفاده نکنند و تفرقه در بین شیعه و سنی نیندازند.

ترکاشوند گفت: شیعه و سنی هیچ گاه با هم جنگی نداشته اند و امروز حتی علمای سنی نیز به این اقدام آل سعود اعتراض دارند و همگام با حوزه های علمیه شیعیان طلاب سنی نیز این اقدام آل سعود را محکوم کرده اند.

وی گفت: اعدام شیخ نمر انتقام آل سعود از شکست هایش در یمن بوده و یقینا شیخ نمر مورد تفضل خدا قرار خواهد گرفت و همانگونه که رهبری گفتند بدون تردید دست انتقام الهی‌گریبان‌سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

در این تجمع طلاب ملایر با سردادن شعارهای مرگ برآل سعود، مرگ بر آمریکا و بن سلمان ننگت باد اقدام آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر را محکوم کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات