خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

شهادت آیت‌الله نمر سند مظلومیت شیعیان در عربستان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شهادت آیت‌الله نمر سند مظلومیت شیعیان در عربستان است، گفت: این گونه اعمال باعث دگرگونی و ویرانی پایه‌های حکومت آل سعود خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۸۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان، ضمن محکوم کردن اقدام ظالمانه و غیر انسانی عمال سعودی در به شهادت رساندن شیخ نمر اظهار داشت: شیخ نمر در راه اعتلای فرهنگ غنی اسلامی و شیعی و حمایت از وحدت شیعه و سنی در عربستان به شهادت رسید.

وی افزود: شیخ نمر در افشا کردن ابعاد واقعی حکومت آل سعود و جنایت‌ها و خیانت‌های این خاندان لحظه‌ای از پا ننشست و ماهیت واقعی این قوم بی دین و ستمگر را به جهانیان معرفی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به برخی از سخنان شهید نمر گفت: حکومت وهابی آل سعود، هیچ فرقی با حکومت یزید (علیه اللعنه) ندارد.

وی با اشاره به خفقان شدید و ظالمانه حکام آل سعود ابراز داشت: این اعدام‌ها و کشتارها، نمی‌تواند حس آزادیخواهی و رهایی را از ملت عربستان بگیرد.

قربانی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله نمر سند مظلومیت شیعیان در عربستان است، خاطرنشان کرد: این گونه اعمال باعث دگرگونی و ویرانی پایه‌های حکومت آل سعود خواهد شد و این یک وعده الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات