خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان:

آل سعود باید بداند شهید شیخ نمر یک جریان و آرمان است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: آل سعود باید بداند افرادی همانند شهید شیخ نمر یک فرد نیستند بلکه یک جریان و آرمان هستند و این یک انقلاب بزرگ است.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۹۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
یزدان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به شهادت شیخ‌ النمر اظهار داشت: بار دیگر شاهد آن هستیم که دست پرورده‌های شیطان و شیطان صفتان جنایت دیگری را مرتکب شده‌اند و این بار آل شیطان، همان آل سعودی که نوکر بی‌جیره و مواجب آمریکا و اسرائیل شده، همانی که در منطقه برادرکشی راه انداخته است و شیعیان و مسلمانان منطقه را به طرق مختلف در یمن و عراق و سوریه به خاک و خون کشیده است؛ همان مادر داعش در منطقه که گوش و دهان و زبان و قلب خود را تسلیم شیطان کرده بار دیگر مرتکب گناهی شده که این بار عواقب این گناه خود و خاندانشان را در گورستان ظالمان دفن خواهد کرد.

وی افزود: این بار عالم بزرگوار شیخ باقر النمر را بعد از مدت‌ها اسارت در سیاه چاله‌های تحجر خود و زندان‌های سیاه و پلید استکباری و دیکتاتوری خودشان که مورد شکنجه و آزار قرار داده بودند، باز هم راضی نشده و دست کثیف خود را باری دیگر به خون حق‌طلبان و بزرگ مردان جهان اسلام و تشیع آغشته کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه تمام مسلمانان جهان اسلام از شیعه و سنی در اعتراض به اسارت این عالم به پا خاستند و اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند، تصریح کرد: اما باز هم آل سعود جنایتکار این را کافی ندانستند و کار خود را انجام داد که به طور قطع این اقدام با هماهنگی اربابانشان آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی ادامه داد: در شروع سال جدید میلادی سالی که برخی روشنفکران برای دشمنان آرزوی کامیابی موفقیت و خرسندی می‌کنند این شیطان صفتان در سال جدیدشان با شهادت شیخ نمر برای خود جشن گرفته اند.

رجبی عنوان کرد: آل سعود باید بداند افرادی همانند شهید شیخ نمر یک فرد نیستند بلکه یک جریان و آرمان هستند و این یک انقلاب بزرگ است.

وی ابراز داشت: فرزندان قیام امام خمینی(ره) زنده‌اند و این نهضت تا پیروزی حق علیه باطل ادامه دارد و استوارتر می‌شود و گواه این جریان شکست‌های پیاپی استکبار و پیروزی حق‌طلبان جهان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان یادآور شد: چندی از کشتار شیعیان نیجریه و پاکستان و شهادت فرزندان شیخ زکزاکی نمی گذرد که این اتفاق تلخ رخ می‌دهد، این نشان از بیداری اسلامی و مسلمانان است و به طور قطع خون سرخ این شهدا آل‌سعود و استکبار جهانی را در خود غرق خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی و جوانان انقلابی و دانشجو این عمل وقیحانه آل سعود را بشدت محکوم می‌کنند، گفت: باری دیگر استوارتر با ولی زمان خویش امام خامنه ای علمدار نهضت بیداری اسلامی تجدید بیعت و اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره از خون خود را در جهت نابودی استکبار جهانی و کفر و پیروزی حق و حقیقت فدا خواهیم کرد.

رجبی اظهار داشت: آل سعود این دست پرورده و نوکر آمریکا و اسرائیل باید بداند که با این اقدام حکم نابودی خود را به دست خود امضا کرده و چه می‌دانند که استکبار چه در سر دارد.

وی بیان داشت: آنچه که حائز اهمیت است، توجه به نقش جمهوری اسلامی ایران در طلایه‌داری و پرچمداری بیداری اسلامی در جهان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان تصریح کرد: از مسئولان و دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رود که در مقابل این جنایت و جریان‌ها با قدرت و صلابت موضع جدی و انقلابی خود را بیان کنند و یادشان نرود که این عزیزان فرزندان بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند که در جهان با استکبار مقابله می‌کنند و بدانند که هدف از این اقدامات محک جامعه اسلامی در قبال جریان ها و اقدامات بعدی خودشان است و این راه کثیف آنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امت حزب الله دانشجو و دانشگاهیان وظیفه خود را در قبال این اقدامات انجام داده و می‌دهند و نگاهشان به رفتار و گفتار مسئولین بوده؛ امید است که در قبال این جریانات شرمنده امام زمان (عج) و خون پاک این شهیدان نشویم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات