خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: به شهادت رساندن شیخ نمر تبعات بسیار زیادی برای آل سعود خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۱۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم تجمع مردم نهاوند در اعتراض به اعدام شیخ نمر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان گفت: خط سرخ شهادت عالمان دینی و عدالت‌خواهان از زمان انبیا و ائمه اطهار ادامه داشته است.

وی اظهار کرد: دولت‌های استکباری همواره از عالمان و مرجعیت دینی وحشت داشته‌اند و در برهه‌های مختلف زمان با پشتیبانی و طراحی نقشه‌های مختلف درصدد به شهادت رساندن این عالمان ربانی بوده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهادت شیخ نمر به‌خوبی نشان داد که نظام استکباری تا چه اندازه از اندیشه و تفکر ناب اسلامی ترس دارند و در مقابل موضع منطقی و برحق شیخ نمر چیزی برای ارائه ندارند و فقط به فکر حذف فیزیکی این علما هستند.

وی بیان داشت: شیخ نمر یکی از روحانیون برجسته عالم شیعه است که بر ضد بی‌عدالتی و ظلم خاندان فاسد سعودی برای مردم روشنگری می‌کرد ولی آل سعود بدتر از یهود توان مقابله با تفکر وی را نداشت و درنهایت با حمایت وهابیت وی را به شهادت رساندند.

مغیثی گفت: رژیم وهابی آل سعود نوکر آمریکا و صهیونیست‌ها است و از طرف سران استکبار در دنیا مأموریت دارد تا جلوی حرکت اسلام ناب را بگیرد و بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد.

وی افزود: آل سعود عامل تفرقه و تضعیف دنیای اسلام است و درحالی‌که همه جهان اسلام باید بر ضد صهیونیست‌ها بسیج شوند ولی این دولت چندین ماه است که مردم مظلوم یمن را بمباران می‌کند و زن و کودک بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: درحالی‌که علمای اهل سنت و شیعه منادی وحدت در جهان اسلام هستند ولی عالمان وهابی عربستان به دستور آمریکا و اسرائیل در حال طراحی جنگ داخلی در بین مسلمانان هستند.

وی گفت: به شهادت رساندن شیخ نمر تبعات بسیار زیادی برای آل سعود خواهد داشت و همان‌طور که امروز مقام معظم رهبری فرمودند« بدون تردید خون به‌ناحق ریخته این شهید مظلوم به‌سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت».

در ادامه این مراسم حاضران با سردادن شعارهای «مرگ بر آل سعود و آمریکا» جنایات این رژیم خائن را محکوم کردند و یکی از ذاکران اهل‌بیت برای حاضران نوحه‌سرایی کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات