خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ مطرح کرد

عربستان با قطع رابطه با ایران به دنبال سرپوش گذاشتن برخطای بزرگ خود

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه عربستان نمی‌تواند با قطع رابطه با ایران، برخطای بزرگ خود سرپوش گذارد، گفت: امروز تفكر وهابي در برابر تفكر اسلام ناب محمدي قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۰۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیچج از کبودراهنگ، سرهنگ بداغی اظهار کرد:ریاض با قطع رابطه با تهران نمی تواند بر خطای بزرگ خود در اعدام و به شهادت رساندن آیت‌الله نمر الباقرنمر سرپوش گذارد.

وی افزود: اعدام ظالمانه اين عالم حق طلب، آل سعود را به چالشي عميق خواهد كشيد و مژده پايان ديكتاتوري حاكمان وهابي را به مسلمانان جهان خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز بر هر مرد و زن آزاده اي روشن است كه تفكر وهابي در برابر تفكر اسلام ناب محمدي قرار گرفته و از هيچ جنايتي در بسط و گسترش اين تفكر دريغ نمي ورزد.

وی با اشاره به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان درباره قطع روابط دیپلماتیک ریاض با تهران افزود: عربستان سعودی پیش از این نیز با خطای راهبردی و اتخاذ رویکردهای شتابزده و نسنجیده ناامنی‌ها در منطقه را تشدید کرد و باعث رشد تروریسم و افراط گرایی شد .

بداغی عنوان کرد: تداوم کاهش قیمت نفت و افزایش کسری بودجه های آنان، تداوم جنگ در یمن و تأمین مالی تروریست ها، بحران‌های مشروعیت داخلی، در کنار ناتوانی در اجماع سازی در سیاست خارجی حتی در بین متحدان عرب سعودی ها و منزوی شدن تدریجی این کشور در منطقه و جهان، سیاست خارجی آنان را هیجانی تر و افراطی تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار