خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پی شهادت مظلومانه آیت ا.. شیخ النمر:

رژیم عربستان برای سیاست نادرست خود تاوان سختی باید بپردازد

در بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پی شهادت مظلومانه آیت ا.. شیخ النمر آمده است: رژیم عربستان بداند که برای این بی تدبیری و سیاست نادرست تاوان سختی را باید بپردازد.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۵۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پی شهادت مظلومانه آیت ا.. شیخ النمر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

اقدام وحشیانه رژیم آل سعود در اعدام آیت ا... شیخ نمر انقلابی و عده‌ای از شیعیان بی‌گناه عربستان دیکته غلط استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است که جوشش و بیداری اسلامی و ندای علوی را در سراسر جهان به ویژه کشور عربستان تشدید خواهد کرد.

این اقدام بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

در طول تاریخ تجربه نشان داده است که اگر در مقابل استکبار جهانی و جیره خواران و نوکران آن با صلابت حیدری عمل کنیم حوادثی همچون مکه خونین وکشتار حجاج بیت ا.. الحرام و حادثه منا تکرار نخواهد شد.

شهادت و ظلم‌ستیزی افتخار همه مبارزان حقیقی در راه اسلام و آرمان‌های توحیدی است و بالاترین پاداش برای جهاد در راه خداست که نصیب انسان‌های حق‌طلب و حق‌جو خواهد شد و با شهادت این وارستگان درخت اسلام ناب محمدی (ص) تناورتر خواهد شد و به بار خواهد نشست تا زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) گردد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه "بی تردید رژیم منفور سعودی هزینه ی این اقدام شرم آور را خواهد پرداخت"، تصریح شده است: از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار است با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبوعانه بموقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل نماید .

اعدام ، تجاوز، سرکوب و حمایت از تروریست توسط رژیم آل سعود به سرکردگی آمریکای جنایتکار نقض واضح حقوق بشر است که چشمان واقع‌بین جهانیان آن را خواهد دید و به درستی تحلیل خواهد کرد.

رژیم عربستان بداند که برای این بی‎تدبیری و سیاست نادرست تاوان سختی را باید بپردازد.

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت عزیزان به ویژه آیت ا.. شیخ نمر با محکوم کردن این اقدام وقیحانه از دستگاه دیپلماسی کشور تقاضا دارد به طور جدی و قاطعانه موضع گیری نماید.

روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار