خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: خون شهید نمر موجب اتحاد مسلمانان خواهد شد و طومار خاندان رو به زوال و از هم گسیخته شاهزادگان گستاخ و وقیح آل سعمد را در هم خواهد پیچید.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۸۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق تمهیدی اظهار داشت: بعد از شنیدن خبر ناگوار شهادت شیخ نمر باقرالنمر یاد بیانات ارزشمند حضرت امام‌خمینی(ره) افتادم که فرمودند «اگر از جنایات صدام بگذریم، از آل سعود نمی‌گذریم لکه ننگ آمریکا با آب زمزم و کوثر هم از دامن آل سعود پاک نمی شود» جا دارد این واقعه بزرگ را به محضر حضرت امام مهدی (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای تبریک و تسلیت عرض کنم.

وی افزود: رژیم منحوس سعودی با توجه به شکست راهبرد هایش در منطقه علی الخصوص در عراق،سوریه ، بحرین و یمن و کسری بودجه ناشی از پایین آمدن قیمت نفت، خواست تا با اعدام کردن شیخ نمر جایگاه نداشته خود را به رخ کشورهای اسلامی بکشاند غافل از آنکه تاثیر خون شهید نمر موجب اتحاد مسلمانان خواهد شد و طومار خاندان رو به زوال و از هم گسیخته شاهزادگان گستاخ و وقیح را در هم خواهد پیچید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: این عمل وحشیانه سعودی ها حاصل مشورت از افراد بی تجربه و بی خرد دربار سعودی و شاهزاده های جوان و سیاست های استکبار جهانی که در راس آن آمریکا حضور دارد، است .

وی گفت: آل سعود در این مدت دست به جنایات زیادی در جهان زده اند از منا گرفته تا تقویت تکفیری ها در عراق ، سوریه و بمباران مستقیم مردم مظلوم یمن و همکاری در دستگیری شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و امروز هم که اعدام رهبر شیعیان عربستان علامه بزرگ و مجاهد کم نظیر شیخ نمر بود. این اعمال نشانه بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود برای اداره حرمین شریفین می باشد .
تمهیدی عنوان کرد: مسلما پشت پرده این عمل در این ایام که به دهه وحدت معروف است نشان از برنامه ریزی های دقیق جهت اختلاف افکنی میان اهل تسنن و شیعیان است که باید بگوییم مسلمانان جهان امروز با وحدت هر چه بیشتر در زیر پرچم ولایت متحد خواهند شد و انتقام خون شیخ نمر و تمام خون هایی که در این مدت ریخته شده است را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: ما تشکل های دانشجویی از تمامی بزرگان و اندیشمندان جهان اسلام درخواست داریم که با واکنش جدی و به موقع دست به روشنگری در ملت های مسلمان بزنند که ان شاء الله بتوانیم جبهه عظیم مستضعفین جهان را جهت سرکوبی رژیم خودسر آل سعود و صهیونیسم خون ریز متحد کنیم و جهانی عاری از این گونه جنایتکاران را تشکیل دهیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در پایان افزود: بدون شک خداوند قهار انتقام خون امثال شیخ نمر را از آل‌سعود گستاخ جنایتکار خواهد گرفت و ظلم ظالمان مستبد و مستکبر را بی‌پاسخ نخواهد گذشت و خبر پیروزی پابرهنگان عالم ان شالله در جهان طنین انداز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات