خبرهای داغ:
معاون آموزش حوزه علمیه الزهرا(س) همدان:
معاون آموزش حوزه علمیه الزهرا(س) همدان گفت: عربستان توان تحمل سخنان حق و رسای شیخ نمر را نداشت و از شدت ضعف اقدام به اعدام شیخ نمر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۷۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طاهره افشین‌زاد اظهار داشت: از زمانی که صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای اسلامی در جهان شروع شد توطئه‌ها و دغدغه های استکبار و دشمنان بین المللی و خارجی در راستای از بین بردن هر گونه حرکت انقلابی و اسلامی شروع شد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از هرگونه حرکت شیعه هراس دارند، گفت: دشمنان از هر راهی برای منزوی کردن ایران و جنبش‌های شیعی وارد شدند و سعی کردند به شیوه‌های مختلف ایران را دچار انزوا کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه الزهرا(س) همدان گفت: شیخ نمر دوران طلبگی خود در ایران گذرانده و رابطه تنگاتنگی با علما و فضلای ایران داشت و به دنبال ایجاد یک جنبش شیعی و انتشار انقلاب ایران در عربستان بود و در این زمینه حرکت های مختلفی انجام داد.

وی اظهار کرد: آل سعود جهت جلوگیری از حرکت های شیخ از سال 2006 اقدام به بازداشت ایشان به بهانه های مختلف در زندان کردند و در دوسال گذشته بیشتر فشار را بر رهبران شیعه وارد کردند.

افشین‌‍زاد افزود:عربستان توان تحمل سخنان حق و رسای شیخ نمر را نداشت و از شدت ضعف اقدام به اعدام شیخ نمر کرد.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی در دست یک اقلیت وهابی است، گفت: شکل گیری اقلیت وهابی ریشه انگلیسی دارد و به چیزی پایبند نیستند و از روش‌های مختلف برای کشتن شیعیان استفاده می‌کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه الزهرا(س) همدان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اسلامی و خاورمیانه در حال پیگیری و اجرای اهداف خود هستند و با استفاده از کشورهایی همچون عربستان و ترکیه در راستای پیشبرد اهداف خود عمل می کنند و از منابع و نیروهای کشورهای اسلامی علیه اسلام و شیعه استفاده می کنند.

وی گفت: خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر سقوط سعودی ها و وهابی ها را سرعت می بخشد و چهره منفورشان در جهان شناخته‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات