خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه شهید آیت‌الله نمر بصیرت را در بین افکار مردم ترویج می‌داد، گفت: این شهید بزرگوار با شهادت خود نیز مأموریت دیگری را در راستای بیداری منطقه و جامعه به انجام رساند.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۱۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در مراسم بزرگداشت شهید مجاهد آیت‌الله نمر در مسجد حوزه علمیه آیت‌الله آخوند با اشاره به شجاعت و استقامت شهید آیت‌الله نمر اظهار داشت: این مجاهد شهید در مرکز وهابیت که نقطه اختلاف بین مسلمانان است برای روشنگری بین مردم تمام تلاش خود را کرد و در راه بیان سخن حق به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه علمای شیعه نه تنها در مباحث فقه و فلسفه بلکه کلام و تفسیر مکتب اسلام را حفظ کرده‌اند، گفت: علمای ربانی به عنوان وارثان انبیای الهی تا پای جان در راه دین استقامت کرده، شهادت را مقدم می‌دانند و تمام عمر خود را در راه دین صرف می‌کنند و به این کار خود مفتخر هستند.

موسوی اصفهانی عنوان کرد: شهدای اسلام برای کسب نام راه شهادت را طی نمی‌کنند، بلکه در راه مجاهدت مکتب اسلامی به شهادت می‌رسند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان بیان کرد: در زمان طاغوت علمای بسیاری در زندان‌ها در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسیدند، چرا که علما به دنبال کسب رضایت الهی هستند و پس از آن نیز مردم با مشاهده استقامت علما و مبارزات آنها وارد میدان شدند و طاغوت چند صد ساله را شکستند.

موسوی‌اصفهانی گفت: شهید آیت‌الله نمر تا زنده بود بصیرت را در بین افکار مردم ترویج می‌داد و با شهادت خود مأموریت دیگری را در راستای بیداری منطقه و جامعه به انجام رساند و مراسم بزرگداشت این مجاهد شهید نیز موجب بصیرت است.

وی اظهار داشت: امروز در قلب آفریقا و در نیجریه نیز یک عالم ربانی که تنها چند سال در قم تحصیل کرده، بصیرت ایجاد کرده و تظاهرات نیجریه در مناسبت‌های مذهبی بعد از جمهوری اسلامی ایران در دنیا واضح است و به همین سبب خداوند را شاکریم که روحانیت اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی می‌کند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اقدام سخیف رژیم آل سعود در راستای به شهادت رساندن این عالم ربانی تصریح کرد: یک شاگرد حوزه علمیه چنان حق‌گویی می‌کند که دیکتاتورها تحمل شنیدن سخنانش را ندارند و به طور علنی این عالم ربانی را گردن می‌زنند.

وی افزود: یک روحانی وظیفه دارد در ابتدا خودسازی و بعد از خودسازی به ایجاد بصیرت و بصیرت‌افزایی در جامعه بپردازد.

موسوی‌اصفهانی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی باید با نظام و انقلاب هماهنگ باشد و حرف‌هایی از مجلس شنیده نشود که دیکته شده از خارج کشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه برای انتخاب اصلح می‌توان از گروه‌های مورد تأیید مشورت گرفت، تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم و اساسی است و حضور حداکثری در انتخابات سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در بین عموم جامعه با موضوع انتخابات، عنوان کرد: در این راستا باید به این نکته نیز توجه داشت که کسی که برای انتخابات هزینه میلیاردی انجام می‌دهد چگونه می‌تواند به فکر مستضعفان و محرومان جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات