خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

هدف اصلی دشمن از نفوذ تغییر در باورها و الگوی رفتاری جامعه است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هدف اصلی دشمن از نفوذ ضربه زدن به آرمان‌ها و تغییر در الگوی رفتاری جامعه است و در این زمینه از دو محور فساد فکری و فساد اخلاقی واردعمل شده و مسائل مجازی را جایگزین مسائل اعتقادی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۱۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) در نشست هم‌اندیشی با اشاره به مسائل روز و عوامل نفوذ و محورهای آن اظهار داشت: نفوذ یک واژه نظامی است و گستره وسیعی دارد که دشمن وارد عمل شده و تلاش می‌کند تا پایه‌های مستحکم نظام فرو ریزد.

وی افزود: اهداف اصلی دشمن در نفوذ ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی جامعه است تا باورهای دینی مردم را سست کند و وظیفه پاسداران روشنگری و بیداری امت اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این باورهای دینی و اعتقادات و تفکرات رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است که هر روز مصمم‌تر از گذشته در برابر هجمه تبلیغات پوچ دشمن ایستاده و تا پای جان خویش از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند و شهدای مدافع حرم ناظر و شاهد بر این هستند.

وی به محورهای نفوذ و کالبدشکافی آن از قبیل نفوذ، اهداف، ابعاد، شیوه، عوامل و نتایج آن پرداخت و گفت: هدف اصلی دشمن ضربه زدن به آرمان‌ها و تغییر در الگوی رفتاری جامعه است و در این زمینه از دو محور فساد فکری و فساد اخلاقی واردعمل شده و مسائل مجازی را جایگزین مسائل اعتقادی می‌کند.

ابوحمزه ابراز داشت: دشمن تفکرهای ارزشی دینی و انسانی جامعه را مورد هجمه قرار داده و در این زمینه توانسته افراد ساده لوح و قدرت طلبی که در نظام منصب‌های مختلفی داشته را شناسایی و عنوان پیاده نظام خود درآورد و اینان در مقابل نظام ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که از اول انقلاب تاکنون در برابر نظام ایستاده‌اند جزء عوامل نفوذ دشمن بوده‌اند و واقعیت را درک نکرده و بستر نفوذ را فراهم کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حدیثی از پیامبراسلام(ص) که می‌فرمایند دو دسته کمر اسلام رامی‌شکند، یک دسته منافقین زیرک و دسته دوم آدم‌های متحجر که بدون بصیرت و ساده‌اندیش هستند، گفت: هر دو طیف ضربه به اسلام و نظام خواهند زد.

وی راه‌های مقابله با نفوذ دشمن را کسب تقوا، مقید بودن به انجام واجبات و بصیرت دانست، افزود: ماهیت نظام جمهوری اسلامی مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در جهان است و با کسب تقوا و آلوده نشدن به گناه و رعایت شرع مقدس اسلام و مقید بودن به انجام واجبات و ترک محرمات و با بصیرت و آگاهی و دانش روز می‌توان از نفوذ دشمن جلوگیری کند.

ابوحمزه خطاب به پاسداران و رزمندگان بسیجی اظهار داشت: وظیفه ما پاسداران مطلع کردن جامعه از معنویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به انتخابات بیان داشت: باید کاری صورت گیرد که حداکثر مردم در پای صندوق ها حضور داشته باشند و افراد اصلح را شناسایی و به آنها رأی داده و افرادی که با معیارها و ملاک‌های نظام نزدیک‌تر هستند به مردم معرفی شود چراکه اگر خوب انتخاب کنیم راه نفوذ دشمن را بسته‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اگر کسی بخواهد در مقابل انقلاب اسلامی بایستد سپاه و بسیج در مقابل او خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: درهر جا و هر منصبی که هستیم باید وظایف خود را در این برهه حساس جامعه خوب انجام داده و ادامه‌دهنده راه شهدا و با بصیرت و آگاهی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات