خبرهای داغ:
سردار فرجی در گفت‌وگو با بسیج:

نهادهای امنیتی و نظارتی مسئولیت سنگینی در مقابله با نفوذ دارند

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توطئه نفوذ دشمن گفت: نهادهای امنیتی و نظارتی مسئولیت سنگینی در این خصوص برعهده دارند و باید هوشیاری لازم را به عمل آورده و نظارت و رصد دقیق و مستمر داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۱۵۶۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان، با اشاره به نفوذ و حضور عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و ارکان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اقدامات دشمن نفوذ در ارکان جمهوری اسلامی بوده و مقام عظمای ولایت نیز به این موضوع مهم دقت نظر بسیاری داشته و بارها نسبت به نفوذ در ارکان مختلف و در جنبه های گوناگون از جمله نفوذ امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... هشدار داده‌اند، نهادهای امنیتی و نظارتی مسئولیت سنگینی در این خصوص برعهده دارند و باید هوشیاری لازم را به عمل آورده و نظارت و رصد دقیق و مستمر داشته باشند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی بیان داشت: اگر فتنه‌گران در سال 88 می‌توانستند رأی مردم را جلب کنند و روی کار بیایند اوضاع کشور بدتر می‌شد و به طور قطع سیاست انفعالی را برمی‌گزیدند و در راستای اهداف دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی گام برمی‌داشتند و شرایط و راه را برای نفوذ جریانی و تدریجی باز می‌کردند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در صورت به نتیجه رسیدن فتنه 88 در حوزه سیاست خارجی سعی در برقراری رابطه با کشورهای بیگانه و دشمن کرده و با عناوین مختلف از جمله تعامل، ارتباط و... از موضع ضعف در راستای ضربه و رخنه به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌داشتند.

وی با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه و مبارزه با عوامل نفوذی و بازگشت عناصر کودتای 88 بیان داشت: به اذعان دشمنان خارجی و داخلی و همچنین ولایتمداران مهمترین نقش و عنصر در مهار فتنه 88 و برخورد با عناصر فتنه را شجره مقدس بسیج به عهده داشته که گواه صادق آن جانبازان و شهدای مقابله با فتنه بوده که با ایثار، فداکاری و تلاش و با عنایت الهی توانستند در مقابل تمامی دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و نقشه های آنان راخنثی و همچنان در رکاب ولایت جانفشانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات