خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند:

بصیرت نافذ و تبعیت از ولایت راهکار مقابله با نفوذ دشمن است

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند با اشاره به فتنه نفوذ گفت: از روش‌های مقابله با نفوذ داشتن بصیرت نافذ، رعایت تقوا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری چرا که عدم بصیرت باعث تزلزل در تصمیم گیری و افتادن در دام دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۷۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی امروز در حلقه سرگروه‌های فرهنگیان منطقه قهاوند با اشاره به نفوذ پس از برجام اظهار داشت: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در راستای براندازی نظام 4 فتنه مهم از قبیل فتنه لانه جاسوسی، جنگ، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 راه‌اندازی کردند.

وی بیان کرد: دشمن با تمام قوا درصدد نفوذ قانونی در کشور و نظام است و هدف آن ضربه زدن به اصول ارزش ها، مبانی، اعتقادات و هنجارهای نظام است.

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند با بیان اینکه نفوذ در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی و... است، گفت: دشمن با راه‌اندازی این فتنه به دنبال نفوذ در مسئولین و مراکز تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها است.

وی افزود: دشمنان درصدد نفوذ در افراد تاثیر گذار و دارای مسئولیت کلان در سطح کشور است و از راه‌های نفوذ در این افراد می توان به حب دنیا، بصیرت ضعیف و عدم اطاعت از امام رهبری اشاره کرد.

مرادی با بیان اینکه نتیجه نفوذ ضربه زدن به سیرت نظام است اگرچه صورت نظام حفظ شود، بیان داشت: دشمن به دنبال پیاده سازی اسلام آمریکایی و تشیع لندنی است .

وی گفت: از روش‌های مقابله با نفوذ داشتن بصیرت نافذ، رعایت تقوا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری چرا که عدم بصیرت باعث تزلزل در تصمیم گیری و افتادن در دام دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات