خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هدف از پروژه نفوذ تغییر سیرت و محتوای نظام است چرا که دشمنان با محتوای جمهوری اسلامی مخالف هستند، گفت: متاسفانه آقایان بیانات مقام معظم رهبری را در بحث نفوذ جدی نگرفته‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۶۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی امروز در طرح مودت بازنشستگان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بحث نفوذ و هشدارها و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اظهار داشت: متاسفانه آقایان بیانات مقام معظم رهبری را در بحث نفوذ جدی نگرفته‌اند.

وی با اشاره به سخن برخی از افراد مبنی بر اینکه این حرف‌ها جناحی است، گفت: بحث نفوذ جدی است و مربوط به این دوره نیست بلکه نفوذ از اول انقلاب تاکنون بوده و هست اما در حال حاضر بیشتر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه آمریکا تمام این فشارها را به وجود آورده تا بتواند در کشور ورود پیدا کند، گفت: بر اساس توافقی که صورت گرفت خودشان اعلام می‌کنند که ما مشکل هسته ای با جمهوری اسلامی نداریم و هدف ما از طریق توافق نفوذ در ارکان جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مصادیق نفوذ ادامه داد: در دولت موقت دولت بازرگان افرادی مانند عباس امیر انتظام نفوذی بود و در بحث ریاست جمهوری بنی صدر خود بنی‌صدر عامل سازمان سیا بوده و ماهیانه یک هزار دلار از این سازمان حقوق می‌گرفت و رئیس دفترش از عوامل منافقین بود و نتوانست ریاست جمهوری خود را به پایان برساند.

رستمی با بیان اینکه ریاست جمهوری بنی صدر یک پروژه نفوذ در ارکان نظام بود، تصریح کرد: توصیه می‌کنم همه رنجنامه حاج احمد آقا را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه این اتفاقات امروز نیز در حال تکرار است با اشاره به اسلام انگلیسی و آمریکایی گفت: چگونه می‌شود یک فرد 20 شبکه تلویزیونی داشته باشد در صورتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی 18 شبکه بیشتر ندارد باید دید از کجا حمایت می شوند و از کجا هزینه این شبکه‌ها را تأمین می‌کنند.

رستمی تأکید کرد: فرقه شیرازی‌ها باعث می‌شوند بین شیعه و سنی اختلاف افتد و جنگ‌هایی مانند سوریه و عراق و امثال آن رخ دهد.

وی با بیان ینکه بحث نفوذ مختص زمان و دوره خاصی نیست، اضافه کرد: در دولت آقای رجایی نیز شخصی مانند کشمیری بود که می‌خواست بیت حضرت امام خمینی(ره) را منفجر کند و با کیف دستش وارد بیت می‌شود و چون جزو افراد دولت آقای رجایی بود هیچ کس جلوی او را نمی گیرد تا اینکه پاسداران موضوع را به حاج احمد آقا اطلاع می دهند و ایشان می فرماید هرکس باشد باید بازرسی شود و کشمیری اجازه بازرسی را نمی‌دهد و با ناراحتی از آنجا بیرون می آید و به دفتر نخست وزیری می‌رود و کیف را منفجر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه چند سال مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت بود و امروز ساکن انگلستان است، گفت: این امر نیز یک نوع پروژه نفوذ بود.

وی با بیان اینکه پسر آقای مهاجرانی نیز در پرونده دکل نفتی بازداشت است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از راه‌های نفوذ پول و مسائل اخلاقی است.

رستمی با بیان اینکه مصادیق نفوذ زیاد اما فرصت کم است، خاطرنشان کرد: هدف از پروژه نفوذ تغییر سیرت و محتوای نظام است چرا که دشمنان با محتوای جمهوری اسلامی مخالف هستند و جمهوری اسلامی را می‌خواهند که در آن شهادت و کارهای شهادت‌طلبانه نباشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات