خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:

دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان است

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه برخی در مجلس خبرگان به‌ دنبال تشکیل شورای دو سه نفری هستند، گفت: دشمنان از به دست گرفتن دولت و مجلس سودی نبرده‌اند و به‌ دنبال رخنه در دل مجلس خبرگان هستند.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۳۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

حجت الاسلام ابوذر طالبی، شامگاه امروز در جلسه سرگروه‌های صالحین حوزه شهری با بیان اینکه دنیای غرب و دشمنان جمهوری اسلامی در درجه اول به‌ دنبال نفوذ سیاسی در کشور هستند، بیان داشت: آنها معتقدند که به‌ دنبال این نفوذ، نفوذ فرهنگی، اقتصادی و حتی نفوذ در دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی نیز محقق می‌شود.

وی اظهار داشت: خطر نفوذ همه جانبه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی امروز بیش از هر زمان دیگری از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته و خطر نفوذ دشمن از راه‌های مختلف به مسئولان نظام گوشزد شده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه برخی در مجلس خبرگان به‌ دنبال تشکیل شورای دو سه نفری هستند، گفت: این نیست که دشمن بخاطر وجود مرز وارد نشود، بلکه دشمنان از به دست گرفتن دولت و مجلس سودی نبرده‌اند و به‌ دنبال رخنه در دل مجلس خبرگان هستند.

وی با اشاره به اهداف دشمن از نفوذ به کشور، اظهار داشت: باید در تمام حوزه‌ها از نفوذ جلوگیری شود و مسئولان با هوشیاری خود از این موضوع جلوگیری کنند، البته هوشیاری در تمام امور لازم است اما امروز در شرایط حساس‌تری قرار داریم که باید به مسئله نفوذ توجه ویژه شود.

* برخی به دنبالاسلام آمریکایی هستند

طالبی ادامه داد: نفوذ دشمن به امروز ختم نمی‌شود چراکه آنها از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال نفوذ بودند که نمونه‌های آن را در جنگ تحمیلی و فتنه‌ها مشاهده کردیم اما با بصیرت مردم و مسئولان از نفوذ جلوگیری شده و تا امروز دشمن نتوانسته به ارکان اصلی نظام رخنه کند.

وی گفت: نفوذ و دخالت تفاوت زیادی دارند زیرا در دخالت موضوع علنی خواهد بود اما نفوذ به معنای روزنه غیرقابل‌تصوری است که نسبت به آن تصور نمی‌شود و گاهاً در لباس دوست، لبخند، قرارداد و ... به کشور رخنه می‌کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار بیان داشت: دشمن می‌خواهد به هر طریقی توسط برخی‌ها به مجلس خبرگان نفوذ کند چراکه می‌داند اقتدار نظام، ولایت است و می خواهند به بهانه مجلس خبرگان رهبری و نهادهای زیر نظر آن را نقد کنند.

وی ادامه داد: آنها به‌دنبال این هستند که با عملیاتی کردن سیاست‌هایی که در پیش گرفته‌اند، در ایران افراد وابسته‌ای را روی کار بیاورند که متکی به حمایت آنها باشند و اگر به چنین چیزی برسند، نفوذ دشمن به‌طور طبیعی و با هزینه بسیار کمتری بدون برخورد با مانعی خاص انجام خواهد شد، یعنی یک نفوذ به‌ظاهر قانونی!.

طالبی افزود: بعضی‌ها به دنبال نابود شدن اسلام نیستندبلکه به دنبال اسلام آمریکایی هستند و اگر بخواهیم وابسته باشیم عزت ما چهره مرگ راخواهد دید و زمانی این عزت می میرد که در گرو کشور دیگری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات