فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان خبر داد

برگزاری مسابقات جام رزم‌آوران شهید خادم‌پر همدان به مناسبت هفته بسیج +تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان از برگزاری مسابقات «جام رزم‌آوران شهید خادم پر» به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

هوشنگ صمدی‌مطلوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات «جام رزم‌آوران شهید خادم پر» به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همیشه در صحنه بوده و دست قدرت خداست، بسیجی باید با روحیه ای شاداب و تنی سالم با آمادگی جسمانی بالا در صحنه برای دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی همیشه آماده باشد.

وی با توجه به این که یکی از ماموریت های بسیج دفاع از کوی برزن و دفاع از انقلاب اسلامی است باید نیروی بسیجی همیشه از آمادگی جسمانی بالای برخوردار باشد، ادامه داد: برگزاری مسابقات جام رزم آوران حوزه مقاومت خادم پر از دو جنبه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان اضافه کرد: محک زدن توانایی بسیجیان در این رشته خاص و ایجاد انگیزه و افزایش روحیه بسیجیان در زمینه ورزش از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

وی تصریح کرد: مسابقات جام رزم‌آوران حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر با حضور 40 نفر در رده سنی نونهال، کودک و نوجوان برگزار و به نفرات برتر جایزه و لوح تقدیر تقدیم اهدا شد.

صمدی ابراز داشت: تربیت نیرو و کادر برای آینده در برنامه های اجرایی بسیج همواره مد نظر بوده و امید است که بتوانیم در راه تربیت آیندگان این کشور گام‌های بزرگی برداریم.


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار