خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به برگزاری 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج گفت: برگزاری بیش از 100 عنوان نشست سیاسی از ویژه برنامه‌های هفته بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالفضل برات‌زاده با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در راستای وظیفه ذاتی خود برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و با توجه به ماموریت‌های ابلاغی در زمینه های مختلف، برنامه ریزی برای تمام حوزه‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در عرصه اعتقادی و فرهنگی با تشکیل شجره طیبه صالحین و با هدف ارتقای سطح معنویت در بسیجیان تلاش می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن کمک به تشکیل و تحقق جامعه و تمدن اسلامی را یکی دیگر از برنامه ها و اولویت‌های بسیج برشمرد و افزود: ایجاد هیأت‌های امر به معروف و نهی از مکر در محلات و ادارات و واحدهای مدارس و دانشگاه ها به منظور احیاء معروفات مطرود و نهی از منکرات رایج از طریق روش‌های اقناعی و ارشادی به همین منظور صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به تبعیت از فرامین رهبری طرح های 12 گانه اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.


فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات 5 تا 30 میلیون تومانی برای طرح های زودبازده و مشاغل خانگی مانند تولید قارچ، زنبورداری، پرورش ماکیان، کشت زعفران، ماهی های سردآبی و... توانسته ایم در این زمینه گام برداریم.

*تخصیص 2 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی

وی اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسیهلات در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده ایم که با تلاش‌های صورت گرفته این مبلغ در سال 94 به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است.

برات‌زاده ادامه داد: سال گذشته 180 نفر تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کرده اند و با تسهیلات اعطایی 70 کارگاه اقتصاد مقاومتی در رشته های مختلف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان تسهیلات 170 نفر در سال 93 اشتغالزایی صورت گرفت و در واقع با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد اشتغال به تولید مواد غذایی و استحکام ساخت درونی نظام و جامعه نیز کمک شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در خصوص انتخابات و نقش سپاه در برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات اسفند 94 نیز تاکید کرد: سپاه بر اساس وظیفه ذاتی خود حق ورود به دسته‌جات و حمایت از حزب و جناح خاصی را ندارد اما این موضوع به این معنا نیست بسیجیان آگاهی و بینش سیاسی نداشته باشند.

وی برگزاری بیش از 100 عنوان نشست سیاسی در هفته بسیج را از ویژه برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها با موضوعات استکبارستیزی، تبیین ابعاد فتنه 88 و بیانات رهبری در موضوعات مختلف برگزار می شود.

* همایش 2 هزار و 500 نفری بسیجیان رزن

برات‌زاده در خصوص انتخابات و نقش بسیج در برگزاری هر چه با شکوه تر آن نیز ادامه داد: در موضوع انتخابات سپاه و بسیج 4 موضوع کمک به حضورو مشارکت حداکثری مردم، بیان ویژگی های اصلح از دید امام و رهبری انقلاب، کمک به امنیت انتخابات و کمک به سلامت انتخابات مهمترین وظایفی است که بسیج پیگیری می کن.

وی همچنین از تشکیل گردان‌های بیت المقدس و عاشورا در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج خبر داد و افزود: در این گردانها مسائل رزمی و امدادی آموزش داده می شود و بسیجیان به آمادگی لازم دفاعی و امدادی دست پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح محلات، ادارات و مدارس و دانشگاه ها خبر داد و گفت: همایش 2 هزار و 500 نفری بسیجیان شهرستان با حضور امیر فرماندهی پادگان قهرمان ارتش، برگزاری 5 مورد یادواره شهدا، دیدار با ائمه جمعه،غبار روبی مزار شهدا، افتتاح 3 پروژه اقتصاد مقاومتی، اجرای اردوهای جهادی و میقات صالحین از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات