خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بهار در دیدار با بسیجیان:

امنیت امروز کشور مرهون وجود بسیج است

امام جمعه شهرستان بهار در دیدار با بسیجیان گفت: اگر واقعا بسیج نبود کشور ما مورد تاخت و تاز دشمنان انقلاب قرار می‌گرفت و امنیت امروز کشور مرهون وجود بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۴۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
امنیت امروز کشور مرهون وجود بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت آغاز هفته بسیج پایوران و فرماندهی سپاه ناحیه بهار با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهار در این مراسم با تبریک هفته بسیج افزود: معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) فرمود «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء کردند» و ما باید این مهم را سرلوحه کار خود بدانیم.

حجت الاسلام حاتمی نیا ادامه داد: اگر واقعا بسیج نبود کشور ما مورد تاخت و تاز دشمنان انقلاب قرار می گرفت چنان که مقام معظم رهبری فرمود بسیج برای دوستان مایه امید و برای دشمنان یاس ناامیدی است.

وی گفت: ما باید به این بسیجی که در جنگ سخت جلو دشمنان را گرفت، و در جنگ نرم جلو نفوذ دشمن را گرفت ارج بگذاریم و هرچه در توان داریم به کمک بسیج بیاوریم چراکه امنیت امروز کشور مرهون وجود بسیج است.

غلامرضا رجبی فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در این مراسم به بیان فعالیت های بسیج پرداخت و گزارشی از اقدامات بسیج در شهرستان بهار را ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار