خبرهای داغ:
سردار ظفری خبر داد

برگزاری شب خاطره با محوریت شهید «محسن امیدی» در فیروزان نهاوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری مراسم شب خاطره با محوریت شهید «محسن امیدی» در مسجد جامع شهر فیروزان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۹۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

سردار مهدی ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال رشادت، دلیرمردی و ایثار و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و محافل خاطره‌گویی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا امروز به عنوان یک اصل تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: محفل شب خاطره با محوریت «سردار شهید محسن امیدی» در شهر فیروزان از توابع شهرستان نهاوند برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: جوانان باید با حضور در این محافل با مسیر زندگی شهدا آشنا شوند و با شناخت راه درست ادامه دهنده خون پاک و مطهر شهدا باشند.

وی با اشاره به نقش «سردار شهید محسن امیدی» در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار با فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همیاری دوستانش سپاه نهاوند را تاسیس کرد و مسئولیت جانشینی فرمانده سپاه شهر نهاوند را نیز عهده‌دار شد.

ظفری یادآور شد: مراسمی با عنوان «محفل شب خاطره» با محوریت «سردار شهید محسن امیدی» و با حضور خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان این شهید والامقام در روز یکشنبه یکم آذر ماه سال جاری هم زمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر فیروزان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور مردم شهید پرور فیروزان و روستاهای بخش خزل و به ویژه جوانان در این مراسم گفت: این مراسم به همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج «شهدای شهر فیروزان» و هم چنین پایگاه مقاومت بسیج «شهید آوینی روستای بره فراخ» برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات