خبرهای داغ:
امام جمعه همدان در دیدار با بسیجیان:

بسیج مدرسه انسان‌سازی است

امام جمعه همدان با بیان اینکه ولایت‌مداری بزرگترین شاخصه بسیجی است، گفت: بسیج مدرسه انسان‌سازی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در دیدار بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور دلاورمردی‌های بسیجیان در کنار دیگر اقشار جامعه در جریان حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس است.
وی عنوان کرد: شهامت و جانبازی رزمندگان بسیجی انقلاب اسلامی مرزهای دفاع از انقلاب اسلامی را تا نزدیکی مرزهای استکبار گسترده است به‌گونه‌ای که امروز تفکر استکبار نتوانسته مانعی برای حرکت انقلاب اسلامی در دنیا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه ویژگی‌های افراد بسیجی ذکر شده است، گفت: بسیجی اهل وفا، حیا، روزه‌داری و خواندن قرآن تطبیقی است، ضمن اینکه ولایت‌مداری از مهم‌ترین شاخصه‌های بسجیان است.

وی با بیان اینکه اجر و پاداش بسیجیان در عالم وسیع‌تری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: افرادی که این گونه با پروردگار خود معامله کرده‌اند کارمزدشان در دنیای کوچک پرداخت نمی‌شود، پس بسیج مدرسه انسان‌سازی است که افراد در این مدرسه بی‌مضایقه و عاشقانه باید خود را به رنگ، خلق و خو و آداب پروردگار نزدیک سازند که خداگونه شوند.

محمدی با بیان اینکه چرا رهبر معظم انقلاب فرمودند مصداق کامل بسیجی امیرالمؤمنین(ع) است، بیان کرد: وجود حضرت علی(ع) آن چنان جذب خداوند شده بود که در تمام شئون زندگی حضرت آشکار بود و می‌توان گفت امام در اسلام ذوب شده بود.

وی عنوان کرد: کسانی که خالصانه در راه حق به شهادت رسیدند همچون شهید همدانی در وجود خود تواضع، اخلاص و وفا را پرورش دادند و نتیجه آن این‌گونه شد که حضور بی نظیر مردم همدان در تشییع شهید همدانی بی مثال بود و در این مدت چنین اجتماعی را از سوی مردم همدان نداشتیم.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، تصریح کرد: این افراد به طور 100 درصدی به رهبر خود اعتماد دارند و با تمام وجودشان مطیع امر رهبری هستند و اکنون در هیچ کشوری از دنیا مردم به رهبر خود اطمینان ندارند.

وی با اشاره به اینکه مردم آمریکا به رهبر خود بی‌اعتماد هستند، گفت: اکنون مردم آمریکا و مسئولان آنها نیز به ضرب سرنیزه در مقابل رهبرانشان سکوت کرده‌اند ولی در مقابل در انقلاب اسلامی ایران مردم و بسیجیانی که لشگر 25 میلیونی را به خود اختصاص داده‌اند مطیع امر رهبرشان هستند.

محمدی افزود: چرا در جنگ صفین حضرت علی(ع) شکست خورد به این دلیل که لشگر از ایشان پیروی نکردند در آینده که ظهور امام زمان(عج) انجام گیرد یکی از امتیازات حضرت مهدی(عج) این است که تمام افرادی که با ایشان بیعت می‌کنند در برابر دستورات امام اطاعت محض دارند.

وی با بیان اینکه تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری و ارشاد و هدایت سایر اعضای بسیج از دیگر وظایف این سازمان است، اظهار داشت: خواندن قرآن تطبیقی به این معنا که به هر آیه از قرآن که می‌خوانید عمل کنید از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به اقدامات گروهک‌های تروریستی تکفیری اظهار داشت: داعشیان اکنون به وضع فجیعی دچار رسوایی و بدنامی شده‌اند و در حال فرار هستند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار