خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

بسیج در تمام عرصه‌ها پیشگام است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: نیروی بسیج در تمامی عرصه های مختلف کشور به ویژه در بخش سلامت جامعه پیشرو و پیشگام است.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۵۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین، بسیجیان و مردم کبودراهنگ با تجمع در میدان امام حسین (ع) تا پارک لاله برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در حاشیه برگزاری این همایش عنوان داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم ورزش دوست مواجه شد.

محمود بداغی درخصوص برگزاری این همایش گفت: این ورزش بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که در راستای ترویج ورزش همگانی، تامین و تقویت روحی و روانی مردم است.

وی هدف از برگزاری این همایش را افزایش نشاط و شادابی دانست و افزود: نیروی بسیج در تمامی عرصه های مختلف کشور به ویژه در بخش سلامت جامعه پیشرو و پیشگام است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه خاطر نشان کرد: بسیج از بهترین یادگاران امام راحل است که در تمامی عرصه های مختلف دفاعی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی پیشرو و پیشگام در جامعه است.

وی تصریح کرد: برای نتیجه گیری بهتر از بسیج به عنوان یک تفکر، آرمان و عقیده نباید از هیچگونه حمایتی دریغ ورزیم.

احسان قنبری از استقبال و حضور باشکوه مردم شریف و ولایتمدار در این همایش تشکرو قدردانی بعمل آورد و افزود: حضور گسترده مردم بیانگر توجه آن ها به امر ورزش و سلامت است که عزم و جدیت ما را در برنامه ریزی های مهم در عرصه ورزش را دوچندان ساخت.

وی ضمن آرزوی سربلندی و موفقیت برای مردم شهرستان گفت: امید است با تداوم این برنامه ها همواره نشاط و شادابی را به همشهریان ارمغان بیاوریم.

در پایان این مراسم به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات