خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان خبر داد

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در نخستین روز از هفته بسیج در همدان

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در 29 آبان ماه همزمان با نخستین روز از هفته بسیج در سطح حوزه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۴۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

هوشنگ صمدی مطلوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: امروز با الکترونیکی شدن جامعه قسمت عظیمی از فعالیت‌های بدنی افراد جامعه کم شده و ورزش باید در برنامه‌های بسیج و پایگاه‌ها گنجانده شود تا در کنار کار علمی و فرهنگی اثر خاص خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: ورزش و فعالیت‌های بدنی می‌تواند روحیه جوانان را شاداب کرده و نتیجه این شادابی را می‌توان در فعالیت‌های دیگر این قشر از جمله جهاد علمی شاهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان خاطرنشان کرد: این مسابقات به همت پایگاه مقاومت منتظران المهدی از پایگاه های حوزه مقاومت خادم پر به استعداد بیش از 100 دوچرخه سوار در سه رده سنی کودک، نوجوان، و جوان در جمعه 29 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری مراسم های فرهنگی، عقیدتی، تربیتی، ورزشی و مهارتی وظیفه خود را در تربیت نیروهای مخلص و کار آمد برای آینده انقلاب اسلامی به خوبی انجام دهیم.

صمدی ابراز داشت: باتوجه به مهم بود ورزش و آمادگی جسمانی مردم به ویژه بسیجیان حوزه خادم پر در این راستا نهایت تلاش خود را می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات