خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند خبر داد
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: به مناسبت هفته بسیج جشنواره هنرهای تجسمی در دو بخش در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۲۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر بحیرایی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت هنرمندان در عرصه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ بسیج در جامعه حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: کانون بسیج هنرمندان نهاوند در نظر دارد تا در این هفته برنامه‌های بسیار متنوع و اثرگذاری را اجرا کند و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلفی را برگزار کند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: یکی از جشنواره‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود جشنواره هنرهای تجسمی است که از همه هنرمندان دعوت می‌شود در این جشنواره حضور فعالی داشته باشند.

وی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در دو بخش گرافیک و نقاشی برگزار می‌شود که هر بخش نیز شامل زیر بخش‌هایی دیگری است تا همه هنرمندان بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

بحیرایی اظهار داشت: ساخت طرح و پوستر، تصویرسازی، نقاشی روی بوم، مداد رنگی و آبرنگ از بخش‌های مختلفی است که علاقه‌مندان می توانند در این بخش ها نیز شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر بخش‌های عادی جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های ویژه جشنواره با عناوین امربه‌معروف، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، توانمندی‌های بسیج و عفاف و حجاب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: فراخوان برگزاری جشنواره بین مردم و مراکز فرهنگی تقسیم‌شده است و علاقه‌مندان باید آثار خود را تا اول آذرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: دبیرخانه این جشنواره و کانون بسیج هنرمندان نهاوند همه‌روزه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند آماده پاسخگویی به سؤالات و همچنین دریافت آثار هنرمندان است.

بحیرایی اظهار داشت: پس از داوری در مورد آثار ارسالی با برگزاری مراسمی با حضور همه مسئولان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ بسیج در بین همه اقشار جامعه به‌ویژه هنرمندان و بهره‌مندی از هنر هنرمندان در راستای اهداف متعالی بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات