خبرهای داغ:
توسط دانش آموز نخبه بسیجی صورت گرفت:

اهدای رتبه ی اول کنکور ریاضی به مقام والای شهدا

در اردوهای یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان اصفهان از پژمان شهبازی نفر اول کنکور ریاضی تقدیر شد و این دانش آموز نخبه‌ی بسیجی رتبه ی خود را به مقام شهدا تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۷۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الزمان(عج) افتتاحیه اردوهای یاوران ولایت پسران در شور نشاط زاید الوصفی آغاز شد؛ از اجرای خواننده ی ارزشی میلاد هارونی گرفته تا تقدیم کردن رتبه ی اول کنکور به مقام شامخ شهدا.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در افتتاحیه اردوهای یاوران ولایت پسر که در اردوگاه فرهنگی ـ تربیتی شهدای درچه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی در طول تابستان 11 دوره یاوران ولایت به استعداد 3 هزار نفر برگزار خواهد کرد و با اضافه کردن 3 دوره اردوی طرح شهید فهمیده به تعداد هزار نفر در کل 4 هزار نفر در اردوهای بسیج دانش آموزی حاضر خواهند بود.

وی افزود: این نخستین دوره از اردوهای یاوران ولایت پسران است که با حضور 300 نفر از دانش آموزان سراسر استان برگزار شده است.

محمد ادیب عنوان کرد: این دانش آموزان برای فعالیت در واحدهای بسیج دانش آموزی آماده می شوند و توسط واحدهای دانش آموزی به حوزه ها معرفی می شوند و بعد از گذراندن دوره های مقدماتی در این اردوها حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان ادامه دهنده ی 36 هزار دانش آموز شهید هستند، گفت: این دانش آموزان امید ولایت و نور چشم انقلاب و خار چشم دشمنان هستند که آمادگی خود را جهت مقابله با استکبار و ارزشهای انقلاب اسلامی اعلام کرده اند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد: از رویکرد های ما در این اردوها ولایت مداری، معنویت، نماز اول وقت، نشاط و شادابی، تقسیم کار و مشارکت و تحقیق تفکر و پژوهش محوری است.

وی اضافه کرد: کلاس های نظام ولایی، انقلاب اسلامی، اسلام ناب، آموزش های مهارتی، ساخت موشک های بادی آبی، برنامه های ورزشی، زیارت قبور شهدا از جمله برنامه هایی است که در این اردوها برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که در این مراسم با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از پژمان شهبازی نفر اول کنکور سراسری ریاضی تقدیر شد و این دانش آموز نخبه ی بسیجی رتبه ی خود را به مقام شامخ شهدا تقدیم نمود.

انتهای پیام / 63042 / 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار