خبرهای داغ:

جهاد اکبر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

امام جمعه اصفهان گفت: جهاد اکبر مقابله با جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در یادواره 225 شهید شهر قهدریجان با بیان اینکه جهاد اکبر مقابله با جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن است، اظهار کرد: دشمن با تأسیس و ترویج استفاده از شبکه‌های فارسی زبان به جنگ با ایران اسلامی آمده است.

وی گفت: دشمن با شکست در حمله نظامی و تحریم اقتصادی بر روی جنگ فرهنگی متمرکز شده است.

امام جمعه اصفهان جزء شهدا بودن و خانواده شهید بودن را توفیق خداوند دانست و افزود: این لطف و عنایتی است که از خداوند به ما هدیه شده است.

وی وظیفه اصلی ملت ایران را پاسداری از خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا چنان ضربه دستی به دشمن نشان داده‌اند که دشمنان تا سال‌ها به فکر جنگ با ایران نمی‌افتد.

استاندار اصفهان نیز در این آیین با اشاره به ایثارگری‌های مردم شهر قهدریجان در طول دفاع مقدس گفت: مردم قهدریجان مردمی صبور، شهید پرور و پرتلاش هستند.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه این استان با وجود 6 درصد جمعیت کشور، 10 درصد شهدا و 11 درصد جانبازان کشور را دارد، افزود: شهدا سرمایه‌های امروز این استان هستند.

وی جنگ هشت ساله را سند پایداری و استقامت ایران اسلامی دانست و گفت: در این جنگ دنیاوادار به تعظیم در برابر استقامت و پایداری این مردم شریف شد.

فرماندار فلاورجان هم با بیان اینکه شهر قهدریجان 15 سردار و 210 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شهر قهدریجان در بین شهرهای شهرستان بیشترین شهید را تقدیم میهن کرده است.

اصغر هدایت افزود: شهرستان فلاورجان یک‌هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب کرده است در این شهر 25 خانواده سه شهیدی و دو شهیدی زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار