خبرهای داغ:
هواشناسی اصفهان هشدار داد

احتمال وقوع روان‌آب و سیلاب محلی در برخی نقاط استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع روان‌آب و سیلاب محلی در ۲۴ ساعت آینده در شمال، شمال شرق و شرق اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۷۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
ابراهیم هنرمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان، با اشاره به وقوع سیلاب و روان‌آب در استان اظهار داشت: اداره هواشناسی برای مناطق شرقی استان اخطاریه‌ای مبنی بر جاری شدن روان‌آب‌ها صادر کرده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تشدید بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ در مناطق شمال شرق، شرق و تا حدودی شمال استان است.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این بارش‌ها در حواشی خور و بیابانک، قسمت‌های شمالی نائین و اطراف اردستان وجود دارد، گفت: شرایط برای وقوع روان‌آب و سیلاب محلی از عصر روز یکشنبه هجدهم فروردین تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: پیرو اطلاعیه‌ای که پانزدهم فروردین صادر شده، شرایط تشدید بارش‌های رگباری از امروز عصر آغاز می‌شود و شرایط روان‌آب و رخداد سیلاب محلی طی این مدت در مناطق مذکور وجود دارد لذا با توجه به آسیب‌پذیری منطقه جهت جلوگیری از خسارات محلی، تمهیدات لازم مدنظر قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار