خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد

اجرای 40 برنامه در کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان از اجرای 40 برنامه در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۸۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

اجرای 40 برنامه در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدانرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی تدارک دیده شده که در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و این ایام بیش از برنامه تدارک دیده شده که در طول هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس در سطح شهرستان‌های استان یکی از برنامه‌های شاخص اجرایی در این ایام است.

وی گفت: اجرای نمایش صحنه‌ای «پاس دوم» به کارگردانی بهنام میرزایی از اول مهر ماه تا پایان هفته دفاع مقدس در پلاتو مجتمع شهید آوینی و اجرای نمایش‌های خیابانی «این زمان و آن زمان» به کارگردانی مهدی روزبهانی در ملایر و همدان و «سه بی‌سر» به کارگردانی سید مهرداد کاوسی حسینی در همدان نیز از دیگر برنامه‌های شاخص بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس است.

کرمی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس، حضور هنرمندان بسیجی در غبارروبی گلزار شهدا و برپایی چندین برنامه عصر شعر و خاطره با موضوع دفاع مقدس و محرم در سطح چند شهرستان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی جلسه نقد و بررسی کتاب‌های دفاع مقدس توسط کانون بسیج هنرمندان اسدآباد عنوان کرد: حضور هنرمندان بسیجی در اردوهای جهادی بسیج و مناطق حاشیه شهرها، اجرای نمایش های صحنه‌ای و خیابانی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان و برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم دهه اول محرم در شهرستان رزن و... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات