خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۰۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ سیدجواد حسینی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به طرح‌ریزی‌های دشمنان قسم خورده این نظام برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم نسبت به آینده نظام و انقلاب اظهار داشت: دشمنان ما در این برهه از زمان دست روی مشکلات اقتصادی ما گذاشته‌اند و می‌خواهند از این بستر و با ایجاد نارضایتی در دل مردم آنها را نسبت به عملکرد نظام اسلامی دلسرد کنند و نقشه‌های شوم خود را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران آزمون‌های بزرگی را در طول این ۴۰ سال پس دادند و نمره قبولی هم از این آزمون‌ها گرفتند، افزود: مشکلات اقتصادی نمی‌تواند ضربه به نظام و ملت ما بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار به دشمنی استکبار اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و... را پشت سر گذاشته است و به یاری خداوند از این مشکلات نیز از جمله مشکل اقتصادی سربلند بیرون خواهد آمد.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن بر اقتصاد ایران خاطرنشان کرد: این تحریم‌ها برای اولین بار نیست چراکه این تحریم‌ها از اول انقلاب بوده است و ملت ایران با این تحریم‌ها تسلیم نخواهند شد.

حسینی تاکید کرد: مشکلات امروز ما در جامعه ناشی از سوءمدیریت و بی‌تدبیری مسئولین است اگر مسئولین تدابیر حضرت آقا را اجرایی کنند دیگر مشکلی نخواهیم داشت بنابراین اگر مدیران با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند مشکلات حل خواهد شد.

وی به ایستادگی ملت ایران اشاره کرد و با بیان اینکه ما هشت سال دفاع مقدس را تجربه کردیم و با بیش از ۵۰ کشور در زمان جنگ درگیر بودیم و مقاومت کردیم، افزود: مسیر تاریخ عوض می‌شود و امروز مسیر تاریخ ظلم و سلطه‌گری است و اگر ما مقاومت کنیم و سلطه‌پذیر نباشیم آن وقت مسیر طاغوت و سلطه تغییر می‌کند و زمینه ظهور آماده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار به گرگ‌های افسارگسیخته و گرسنه اشاره کرد و گفت: کمپانی‌های بزرگ و عظیم جنگ افروز در هر جایی می‌خواهند جنایت کنند، آیا می‌شود به این گرگ صفت‌ها اعتماد کرد؟

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است، ابراز داشت: این ملت پشتیبانی اصلی این نظام و انقلاب هستند.

حسینی عنوان کرد: رزمایش گردان‌های بیت المقدس شهرستان بهار همزمان با سراسر استان در روزهای 17، 18، 19 و 20 شهریور ماه در شهر بهار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور گروه‌های جهادی به شهرهای لالجین، صالح آباد و مهاجران و در روستاهای محروم اعزام شده و در عرصه های ویزیت رایگان، خدمات پزشکی، مشاوره، مهارت زندگی، اجرای مراسم و برنامه‌های هنری در حواشی شهر توسط بسیج هنرمندان و غبارروبی مزار شهدا خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار یادآور شد: اجرای برنامه تجمع بزرگ بسیجیان ستون کشیدن شبانه و تجلیل از مقام شامخ شهدا از برنامه‌های شاخص این رزمایش است که به منظور نشان دادن حفظ و انسجام و اتحاد و آمادگی بسیجیان برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی از اعزام همزمان پنج گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به نقاط مختلف شهرستان در راستای رزمایش خبر داد و افزود: هدف دیگر از این رزمایش این است که دشمنان نظام بدانند مردم و بسیجیان ایران اسلامی همواره پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و نخواهند گذاشت خواب آشفته آنها تعبیر شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین این رزمایش امیدواری برای ملت است و نشان دادن اینکه تا وقتی ما متحد شویم می‌توانیم با صبر و استقامت و با هوشیاری نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار