خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» در نهاوند

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» تا پایان محرم در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۸۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

برپایی نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» با 70 عکس به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری ارشاد اسلامی نهاوند برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) پذیرای بازدید عموم است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه، جزو نمایشگاه‌های عکس منحصر به‌فرد بوده و 70 قطعه عکس به نمایش درآمده، مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است و در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین نیز به نمایش گذاشته شده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و همین‌طور عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 19 به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار