خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند از برگزاری اردوهای جهادی و خدمات‌رسانی با حضور گروه‌های جهادی پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت زینب کبری(س) با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق مختلف شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۸۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوندانسیه سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند اظهار داشت: پایگاه‌های تابعه این حوزه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را با حضور بسیجیان برگزار کرد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه و پایگاه‌های تابعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار بسیجیان با امام جمعه، روایتگری زندگی شهدا، پیاده‌روی و کوهپیمایی، خاطره‌گویی زنان ایثارگر و... است.

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این ایام برگزاری رزمایش «تجلی مهر زینبی» در راستای رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور بسیجیان و گروه‌های جهادی پایگاه‌ها با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق مختلف بود.

وی ابراز داشت: این اردوها در عرصه‌های مختلف از جمله آموزش مشاغل خانگی، توزیع لوازم التحریر رایگان در بین نیازمندان، ذبح گوسفند و تقسیم گوشت آن در بین نیازمندان، مشاوره فردی و گروهی، ویزیت رایگان، پزشک طب اسلامی و ...  برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات