خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان از اجرای 40 برنامه در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۸۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

اجرای 40 برنامه در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدانرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی تدارک دیده شده که در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و این ایام بیش از برنامه تدارک دیده شده که در طول هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس در سطح شهرستان‌های استان یکی از برنامه‌های شاخص اجرایی در این ایام است.

وی گفت: اجرای نمایش صحنه‌ای «پاس دوم» به کارگردانی بهنام میرزایی از اول مهر ماه تا پایان هفته دفاع مقدس در پلاتو مجتمع شهید آوینی و اجرای نمایش‌های خیابانی «این زمان و آن زمان» به کارگردانی مهدی روزبهانی در ملایر و همدان و «سه بی‌سر» به کارگردانی سید مهرداد کاوسی حسینی در همدان نیز از دیگر برنامه‌های شاخص بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس است.

کرمی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس، حضور هنرمندان بسیجی در غبارروبی گلزار شهدا و برپایی چندین برنامه عصر شعر و خاطره با موضوع دفاع مقدس و محرم در سطح چند شهرستان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی جلسه نقد و بررسی کتاب‌های دفاع مقدس توسط کانون بسیج هنرمندان اسدآباد عنوان کرد: حضور هنرمندان بسیجی در اردوهای جهادی بسیج و مناطق حاشیه شهرها، اجرای نمایش های صحنه‌ای و خیابانی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان و برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم دهه اول محرم در شهرستان رزن و... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات