خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خواهران شهرستان رزن خبر داد
فرمانده حوزه خواهران شهرستان رزن از برگزاری رزمایش اقتدار «تجلی مهر زینبی» با همکاری گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت حوزه فاطمه الزهرا(س) در رزن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

برگزاری رزمایش اقتدار «تجلی مهر زینبی» در رزنمعصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: رزمایش اقتدار «تجلی مهر زینبی» با همکاری گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن همزمان با سراسر استان به منظور خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در روستاهای تابعه حکان، پیله جین و چایان شهرستان رزن برگزار شد.

وی افزود: در این اردوها که مزین به نام شهدای گرانقدر بود خواهران بسیجی اقدام به ویزیت رایگان، تست قند و فشار خون و همچنین توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان محروم و نیازمند کردند.

فرمانده حوزه خواهران شهرستان رزن ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های اجرایی این برنامه قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقه نقاشی و قصه گویی برای نونهالان وهمچنین مشاوره رایگان در مورد مراقبت و آشنایی با بیماری‌های قلبی بود.

وی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست بصیرتی توسط پایگاه نساء قروه درجزین همراه با تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های کشور بعد از انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات