خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار عنوان کرد

پشتیبانی از ولایت و رهبری درس عاشورا و دفاع مقدس

مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: الگوی شهدا و مردم در دوران جنگ تحمیلی، اباعبدالله الحسین(ع) بود و درس عاشورا و دفاع مقدس برای ما پشتیبانی از ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۷۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشتدرس عاشورا و دفاع مقدس برای ما پشتیبانی از ولایت و رهبری است: نشست بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم در پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار برگزار شد.

وی با بیان اینکه اسلام دین صلح و دوستی است، گفت: هیچ‌گاه کشورهای اسلامی از جمله ایران آغازگر جنگ نبوده و نیستند.

مسئول پایگاه کوثر حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار عنوان کرد: در جنگ ایران و عراق چندین کشور به عراق تجهیزات نظامی داده و این کشور را پشتیبانی می‌کردند و ایران بدون امکانات از اسلام و دین محافظت و در برابر استکبار دفاع کرد به همین دلیل این جنگ دفاع مقدس برای ما است.

وی افزود: الگوی شهدا و مردم در دوران جنگ تحمیلی، اباعبدالله الحسین(ع) بود و درس عاشورا و دفاع مقدس برای ما پشتیبانی از ولایت و رهبری است.

رضایی تصریح کرد: در کربلا حضرت زینب(س) یار رهبرو ولایتش، امام حسین(ع) بود و در دفاع مقدس نیز شهدا و رزمندگان یار ولی زمان خود بودند و الان نیز وظیفه ما است که پشت ولایت باشیم و اطاعت امر ازرهبرکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات