خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان:

شورای اطلاع‌رسانی و توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها در اولویت قرار دارد

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: شورای اطلاع رسانی استان، ارزیابی روابط عمومی ها؛ توانمندسازی روابط عمومی‌ها و برنامه‌های هفته روابط عمومی در اولویت کارهای امسال قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۷۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

شورای اطلاع‌رسانی و توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها در اولویت قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسداله ربانی مهر در جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان که به میزبانی بانک ملی برگزار شد، اظهار داشت: در اردیبهشت ماه جشنواره پویانمایی تلویزیونی در همدان برگزار می‌شود  که انتظار مشارکت روابط عمومی‌ها در این رویداد می‌رود.

وی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی استان، ارزیابی روابط عمومی‌ها؛ توانمندسازی روابط عمومی‌ها و برنامه‌های هفته روابط عمومی در اولویت کارهای امسال است، افزود: هفته روابط عمومی‌ها از 20 تا 27 اردیبهشت برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان عنوان کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها مهم است و کمیته ارزیابی باید در تعامل با روابط عمومی‌ها به شاخص‌های مهم دست یافته و ارزیابی بر اساس مستندات ارسالی انجام شود.

وی ادامه داد: آموزش دغدغه همیشگی است و باید در جامعه به آموزش توجه بیشتری شود و کمیته آموزش نیز برنامه‌ها را بر اساس نیازها و اولویت‌ها ارائه کند.

ربانی مهر تصریح کرد: کمیته‌ها باید برنامه محور باشند و هر کمیته برنامه خود تا پایان خرداد ماه را ارائه کند.

وی با بیان اینکه باید بازدید از ادارات در برنامه‌ها مدنظر باشد، گفت: برنامه پیشنهادی برای روابط عمومی شهرستان‌ها تهیه شده است و می‌توانیم هر هفته در یک شهرستان جلسه با روابط عمومی‌ها داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان ابراز داشت: دستگاه‌هایی که برنامه‌های کیفی‌تر و بیشتری در هفته روابط عمومی داشته باشند، تقدیر خواهند شد.

وی افزود: در این هفته شورای اطلاع رسانی استان جلسه خواهد داشت و فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک ملی استان همدان نیز گفت: بانک ملی 61 شعبه در استان دارد و در منابع و مصارف رتبه اول استان را داراست.

محمد مهدی ملکیان افزود: بانک ملی استان بیش از یک سوم وام‌های ازدواج در استان را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: معرفی محصولات و خدمات نوین بانک ملی با هدف کاهش هزینه‌های مردم و مراجعه مردم به بانک‌ها انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک ملی استان همدان عنوان کرد: سیاست بانک ملی در توسعه خدمات نوین کاهش حضور فیزیکی مردم در بانک‌ها است.

وی افزود: پیام‌رسان بله  یک پیام‌رسان ایرانی و مناسب برای انجام امور بانکی و پیام رسانی است و از بانک مرکزی نیز مجوز لازم را دارد؛ از مردم و روابط عمومی ها  دعوت می کنم از پیام رسان بله  استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات