خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از تولید سالانه 660 دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی این معاونت در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات مختلف و پخش آن از صداوسیمای مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۳۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

تولید سالانه 660 دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین(ع) همدانعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار داشت: نقش روابط عمومی هر نهاد یا اداره‌ای در پیشبرد اهداف آن مجموعه برکسی پوشیده نیست و روابط عمومی،  زبان گویای آن مجموعه است و با توجه به اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز  این نقش در نهاد انقلابی همچون سپاه پاسداران دوچندان است.

وی افزود: معاونت روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) سعی داشته با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در قالب‌هایی همچون اردوهای محرومیت‌زدایی، راهیان نور،  اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تقدیر از حضور پر رنگ رسانه‌های استان برای شرکت در نشست‌ها و انعکاس اخبار و مواضع سپاه ابراز داشت: از دیگر اقدامات این معاونت برگزاری نشست‌های خبری با حضور فرمانده و دیگر مسئولین سپاه استان در مناسبت‌ها و ایام مختلف بوده که به تبیین مواضع و روشنگری پرداخته است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این معاونت به تصویر کشیدن تلاش بخش‌های مختلف سپاه استان در قالب مستندات تلویزیونی است که به همت گروه تلویزیونی تهیه و به صورت هفتگی شنبه‌ها بعد از اذان مغرب از شبکه استان پخش می‌شود.

کریم‌پور تصریح کرد: گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی توانسته به صورت سالانه 660 دقیقه برنامه را در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردوهای جهادی، شهدای مدافع حرم، راهیان نور و... تهیه، تولید و تدوین کرده و با همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز استان پخش کند.

وی یادآور شد: خبرگزاری بسیج این معاونت توانسته با بهره‌گیری از ظرفیت خبرنگاران بسیجی در سطح استان از سال 1393 تاکنون بیش از 14 هزار خبر در زمینه های فرهنگی، سیاسی و بصیرتی به صورت تولیدی یا پوششی درج کند و به عنوان منبع موثقی از اخبار سپاه و بسیج برای رسانه‌های استان باشد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: در حال حاضر 20 خبرنگار بسیجی در سطح استان زیر نظر سرپرست خبرگزاری بسیج مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های روابط عمومی سپاه استان در طول سال تصریح کرد: همایش بسیج و رسانه، نظرسنجی از مخاطبین که بیش از 90 درصد از عملکرد سپاه و بسیج اعلام رضایت کردند، برگزاری مسابقات عکس خبری و تهیه بولتن خبری و درج سالانه 2 هزار خبر در رسانه های مکتوب و مجازی از جمله این فعالیت‌ها است.

کریم‌پور یادآور شد: آموزش خبرنگاران افتخاری در سطح سپاه استان، برگزاری نشست تخصصی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه استان، برگزاری کارگاه علمی آموزشی ویژه مسئولین روابط عمومی شهرستان‌ها، تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران و... نیز از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات