خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: یادواره شهدا باید این باور را در جامعه زنده کند که ما بدانیم امنیت و عزت امروز ما مرهون مجاهدت ها و ایثار شهداست.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۳۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در گفتگو با خبرنگار دهاقان بیدار با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای مدافع حرم از همه هستی خود گذشتند تا اسلام پابرجا بماند، آنها به مولای خود امام حسین (ع) اقتدا کرده و جانشان را در راه دفاع از حرم اهل بیت تقدیم کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: ما باید با تمسک به سیره شهدا از منیت ها دوری کرده و با تبعیت از ولایت فقیه کشور خود را بالنده و پیروز کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان در ۱۱ بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: باید یادواره های شهدا مردمی برگزار شود و ما فقط بعنوان یاری دهنده و پشتیبان مردم باشیم تا خودشان یادواره ها را برگزار کنند.

وی تصریح کرد: هر چه جلوتر می رویم ارزش حرکت شهدا در دوران دفاع مقدس را بهتر می بینیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: از آنجا می توانیم ارزش حرکت شهدا را بفمهیم که با کمی تأمل ببینیم شهدا چگونه جلوتر از زمان خود حرکت می کردند و زمانی این ارزش خود را بهتر نشان می دهد که ببینیم شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت از بهترین های خود گذشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار