خبرهای داغ:
با حضور مسئولین شهرستانی؛

اولین مجمع عمومی مبل و منبت جوکار برگزار شد

اولین مجمع عمومی مبل و منبت جوکار با حضور نمایندگان ملایر و جمعی از مسئولین، با هدف انتخاب هیات مدیره در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، اولین مجمع عمومی مبل و منبت جوکار با حضور نمایندگان ملایر و جمعی از مسئولین، با هدف انتخاب هیات مدیره در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم برگزاری این مجمع را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: توجه به صنعت مبل و منبت در راستای رونق اقتصادی منطقه و ایجاد بستر اشتغالزایی پایدار ضرورتی جدی است.

محمد کاظمی با یادآوری سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال گذشته به ملایر افزود : دستاوردهای آن سفر مؤثر و تبدیل شدن ملایر به پایتخت مبل و منبت ایران بود که از ثمره تلاش‌‌های صورت گرفته است.

وی احداث شهرک صنعتی مبل و مبنت در منطقه حاجی آباد را از نتایج اقدامات انجام شده در دوران مجلس ششم بیان کرد و گفت: تلاش های امروز استمرار همان پیگیری‌ها و کوشش‌ها است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رفع مشکلاتی مانند بیکاری نیازمند همتی ملی و همراهی و همکاری همه قوا بوده و امید است در دولت دوازدهم بستر خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات