خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید عملیاتی کار کنیم، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۸۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملایر با اشاره به شعار سال به بحث امر به معروف اقتصادی پرداخت و بیان داشت: یکی از کارهایی که باید انجام دهیم تحقق بخشیدن به شعار سال در زمینه «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است.

وی افزود: کارشناسان در این زمینه باید در سطح شهرستان ملایر جمع شوند و اگر نیاز به برگزاری همایش است کارشناسان اقتصاد مقاومتی از تهران، ملایر، حوزه و دانشگاه بیایند و طرح ارائه دهند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و با بیان اینکه ما باید به این منویات جامه عمل بپوشانیم، گفت: باید «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را در شهرستان ملایر بومی‌سازی کنیم به عنوان نمونه تولید و اشتغال در شهرستان مبل و منبت است ما باید همین را تقویت بکنیم.

امام جمعه ملایر گفت: کارخانه هایی که تعطیل یا نیمه تعطیل یا در معرض تعطیلی هستند حمایت شود مانند کارخانه سیم و کابل و با توجه به اینکه صادرات نیز دارند و دچار مشکل هستند احصا شود و مشکلاتشان بر طرف شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید عملیاتی کار کنیم، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار امکان پذیر نیست.

برقراری در بحث ایجاد مزاحمت برای مردم گفت: باید در راستای رفع این امر تدابیری اندیشیده شود و معابر برای نوامیس مردم، نوجوانان و همه اقشار امن باشد و هیچ مزاحمتی نه مالی و نه فرهنگی ایجاد نشود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضیافت الله گفت: انتظار می رود شئونات این ماه مبارک را رعایت شود، روزه‌خواری علنی باعث از بین رفتن حرمت ماه مبارک رمضان و دهن کجی به حرمت این ماه می شود نیروی انتظامی نیز در این زمینه بحث امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرد و تذکرات داده شود.

امام جمعه ملایر با تأکید بر فضاسازی لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نماز جمعه از هفته آینده در پارک سیفیه برگزار خواهد شد و نماز عید فطر نیز در همان مکان برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در ادامه جلسه گفت: با مغازه دارانی که مانکن های نا هنجار در ویترین دارند برخورد خواهد شد همچنین با هنجار شکنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ شعبان ترک‌نیا افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان گشت های محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی شروع می شود و در بحث روزه خواری با روزه خواران برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات