خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: به همت جوانان بسیجی با حضور 40 نفر از تولیدکنندگان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی نمایشگاهی از محصولات این عرصه شامل مبل و منبت، تولید عرقیات گیاهی، کیف و کفش و عسل در همدان برپا شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۹۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
برپایی نمایشگاه محصولات عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در همدان
هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و به همت جوانان بسیجی نمایشگاهی از محصولات این عرصه شامل مبل و منبت، تولید عرقیات گیاهی، کیف و کفش و عسل در همدان برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 40 نفر از تولیدکنندگان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان مهدیه همدان برپا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک از ساعت 18 تا 21 برای عموم بازدید کنندگان برقرار است.

وی ابراز داشت: از آنجایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار تمام همت خود را بسته که به هر طریق ممکن جلو حرکت این انقلاب را بگیرد، جوانان ما در عمل تمام نقشه های استکبار را نقش بر آب می کنند.

گلیان عنوان کرد: ملت ما باید به خوداتکا داشته باشد چنانکه رهبر فرزانه انقلاب فرمود «هر کس به آمریکا اعتماد کند سیلی سختی خواهد خورد... و منش و مرام استکبار فقط توطئه است و نه بس».

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده است که استکبار به درد هیچ کشوری نخورده است، گفت: استکبار خیر و سعادت کشوری را نمی خواهد و فقط به فکر چپاول و منافع خود است و نمونه آن عراق، افغانستان، لیبی و ... هستند که استکبار جز خرابی هیچ چیز برای این ملت‌ها به ارمغان نیاورده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با استکبار تحقق اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و توجه به داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات