خبرهای داغ:
کارآفرین ملایری با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی و رونق بخشیدن به کارگاه تولید مبل و منبت خود برای 20 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۲۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
اشتغال 20 نفر در کارگاه تولید مبل و منبت کارآفرین ملایری

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج سازندگی علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، به رونق کارگاه‌های که با مشکل مالی روبرو هستند نیز توجه ویژه ای دارد. داریوش رحیمی از جمله افرادی است که برای رونق کارگاه خود از بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کرد.

داریوش رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: 17 سال پیش که مدرک دیپلم خود را گرفتم دنبال کار رفتم و از آنجا که به کار مبل و منبت علاقه‌مند بودم به سمت این کار رفتم.

وی خاطرنشان کرد: حدود چهار سال به عنوان شاگرد و کارآموز در کارگاه‌های مبل و منبت ملایر کار و کسب تجربه کردم، بعد از آن نیز با یک سرمایه 5 تا 6 میلیونی کارگاه خود را راه اندازی کردم.

این کارآفرین ملایر افزود: در ابتدا همه کارها را به تنهایی انجام می‌دادم اما به مرور که جلوتر می آمدم و درآمدم بهتر می شد نیروی کار نیز جذب می کردم.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون 20 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در پروسه تولید مبل و منبت در زمینه نجاری، منبت کاری، رنگ آمیزی، رویه کوبی و... در کارگاه من فعالیت می کنند.

رحیمی تصریح کرد: درآمد این کار خوب است و بسته به فصل های مخلتف درآمد نیز تغییر می کند، برای مثال در 3 ماهه آخر سال بازار مبل و منبت خوب است و ما نیز به تبع درآمد خوبی داریم.

وی در مورد چگونگی فروش محصولاتش گفت: برای این موضوع اقدام خاصی را انجام نداده ایم، خوشبختانه تولیدات ما به گونه ای است که هر کسی از آن استفاده کرده راضی بوده و همین موضوع باعث شده که کارگاه ما را به اقوام و دوستان خود معرفی کند.

این تولید کننده مبل و منبت افزود: در چند وقت اخیر نیز در چند نمایشگاه در استان های مختلف حضور داشته ایم که به فروش بیشتر محصولات ما هم کمک کرده است، به گونه ای که امروز به سلیمانیه عراق نیز مبل و منبت صادر می کنیم.

وی اظهار داشت: تولید مبل و منبت یک کار شیرین و لذت بخشی است و چون من به این کار علاقه داشته و دارم هیچ وقت از کار کردن در کارگاه احساس خستگی نمی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات