خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: یکی از تجربیات خوبی که وجود دارد روستای دهفول این شهرستان است که توانسته با عزم خود کار مردم مشکل اشتغال و درآمدزایی را از بین ببرد به نحوی که در حال حاضر در این روستا بیش از 300 کارگاه مبل و منبت کاری وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
راه‌اندازی 300 کارگاه مبل و منبت در روستای دهفول نهاوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی باید عاری از هرگونه ضد ارزش‌ها باشد، بیان داشت: این رخداد مستلزم ورود همه‌جانبه متولیان امور است تا ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب اسلامی که مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآن کریم است در جامعه جاری و ساری شود.

وی اظهار داشت: مباحث و مسائلی که در این جلسه عنوان می‌شود باید در سطح جامعه خروجی داشته باشد و مهمترین بحث در این حوزه شناسایی و بومی سازی مشکلات است.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: بحث اشتغال که متاسفانه عامل اصلی معضلات اجتماعی است در دستور کار همه دستگاه‌های ذیربط قرار دارد و در نهاوند نیز اقدامات خوبی پیش بینی و در حال اجراست.

وی برپایی بازارچه های کوچک در ایام هفته در نقاط مختلف شهر را از برنامه‌های پیش‌بینی شده به منظور اشتغالزایی و همچنین دسترسی راحت مردم به ملزومات زندگی دانست و بیان کرد: ما به دنبال حل مشکل اشتغال نهاوند به صورت نهادینه هستیم.

حمیدوند افزود: یکی از تجربیات خوبی که وجود دارد روستای دهفول این شهرستان است که توانسته با عزم خود کار مردم مشکل اشتغال و درآمدزایی را از بین ببرد به نحوی که در حال حاضر در این روستا بیش از 300 کارگاه مبل و منبت کاری وجود دارد و این موضوع باعث اشتغال بسیاری از جوانان روستاهای اطراف و حتی شهر نهاوند در این کارگاه‌ها شده است.

وی تصریح کرد: ما می توانیم کار مردم این روستا را سرلوحه خود قرار داده و هر نقطه از نهاوند را به عنوان یک پایلوت در تولیدات گوناگون قرار دهیم و با این کار هم مشکل اشتغال را حل کنیم و هم باعث از بین رفتن مشکلات و معضلات شهرستان شویم.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی نهاوند یکی دیگر از مشکلات این شهرستان را نبود صنایع تولیدی و بسته بندی دانست و خاطرنشان کرد: تمام محصولات کشاورزی نهاوند به این دلیل به خارج از شهرستان و استانهای دیگر صادر می شود و فرصت ایجاد اشتغال و درآمد زایی از شهرستان گرفته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات