خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای 110 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای 110 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۹۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در نشست با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: به مناسبت این هفته بیش از 110 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های روز اول که با عنوان «بسیج پژواک ندای زینب(س)» نامگذاری شده است، اضافه کرد: برنامه‌های اصلی این روز که مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)است شامل پیاده‌روی نمادین اربعین با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در سطح شهرستان و خطبه خوانی حضرت زینب(س) و برگزاری نشست‌های سیاسی در حوزه‌های مقاومت بسیج، سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی شهرستان، مسابقات قرآن کریم در سطح شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود:در دومین روز هفته بسیج به نام«بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی» نیز حضور نخبگان بسیج در مدارس شهرستان و سخنرانی با موضوع بسیج گفتمان انقلابی‌گری را خواهیم داشت، همچنین تجلیل از چهره‌های برتر بسیجی و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و دستاوردهای بسیج در محل حوزه های مقاومت از دیگر برنامه های این روز است.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز سوم با عنوان «بسیج انقلابی گری و پیشرفت» گفت: در این روز برگزاری هیئت منتظران موعود با موضوع بسیج در سطح حوزه های مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی نخبگان فرهنگی، دیدار بسیجیان حوزه‌های خواهران با امام جمعه و جماعات، برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی در حوزه های خواهران، فراخوانی گردان های عاشورا و هیئت عاشقان ولایت برگزار می‌شود .

بداغی تصریح کرد: روز چهارم هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج انقلابیگری و کارآفرینی»نامگذاری شده و در این روز همایش و گردهمایی کارآفرینان نمونه در طرح های اقتصاد مقاومتی و تجلیل از برگزارکنندگان اردوهای جهادی در سطح شهرستان، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان کبودراهنگ با سخنرانی سردار مجیدی و بازدید از طرح های موفق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پنجمین روز از هفته بسیج و نام گذاری این روز به نام «بسیج انقلابیگری و ایثار»گفت: در این روز جلسات هم‌اندیشی سرگروه‌های صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع ایثار کوهپیمایی بسیجیان و غبارروبی مزار شهدای شهرستان کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به نام گذاری روز ششم با عنوان «بسیج انقلابیگری و اقتدار جهانی و روز بسیج مستضعفین» عنوان کرد: در این روز حضور گردان‌های بیت‌المقدس در همایش ایستادگی و اجتماع عظیم و باشکوه بسیجیان در گردهمایی مدافعان حرم به مناسبت روز بسیج و پنجم آذر ماه در مسجد جامع شهر، میقات صالحین قبل از نماز جمعه و جلسات فرهنگی از اهم برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین روز از هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافیگری» نامگذاری شده که در این روز نیز افتتاح سوله صالحین در روستای اورقین، پایگاه مقاومت شهید ترابی روستای کرد آباد و افتتاح ساختمان پایگاه های مقاومت روستاهای آلان سفلی و گمین قلعه از بخش گل تپه از محل اعتبارات سپاه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات