خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بسیج حرکتی به عمق تاریخ است/بسیج الگوی کشورهای اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بسیج حرکتی به عمق تاریخ است، گفت: کشورهای اسلامی که امروزه در رأس جنبش مقاومت قرار گرفته‌اند الگویشان همین بسیج و بسیجیان هستند.
کد خبر: ۸۷۷۸۴۴۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) و حضرت معصومه(س) شهر صالح‌آباد با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهار، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، اعضای شورا و بسیجیان این حوزه‌ها برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و هفته بسیج اظهار داشت: بسیج حرکتی به عمق تاریخ است.

سرهنگ غلامرضا رجبی افزود: شروع بسیج از سال 1358 نیست بلکه بسیج و حقیقت بسیجی در روز غدیر کلید خورد و نبی اکرم(ص) خود پدیدآورنده تفکر بسیج است.

وی ادامه داد: هر چند جسم، تفکر و اندیشه بسیج در طول تاریخ بارها دچار آسیب شده اما اندیشه آن همیشه باقی مانده است مانند حادثه عاشورا که جسم اباعبدالله الحسین(ع) پاره پاره بر روی زمین افتاد ولی اندیشه آن همواره جاودانه ماند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: کشورهای اسلامی که امروزه در رأس جنبش مقاومت قرار گرفته‌اند الگویشان همین بسیج و بسیجیان هستند.

وی بیان کرد: تشکیل بسیج جامعه زنان کشور گامی مثبت برای رسیدن زن به مقام والای انسانیت است و نقش زن بسیجی در عرصه مقابله به تهدیدات فرهنگی دشمنان و حضور بانوان موفق در عرصه های اجتماعی نشان دهنده پویایی این نهاد است.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات خواهر بسیجی خانم روشنی، خواهر کتابی‌اصل به عنوان فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار معرفی شد.

همچنین با تقدیر از خواهر محسنی، خواهر بسیجی طلائی‌نیک به عنوان فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه(س) شهر صالح آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات