خبرهای داغ:
خطیب موقت نماز جمعه قهاوند:

نهضت عاشورا دارای بعد تربیتی است

امام جمعه موقت منطقه قهاوند با بیان اینکه نهضت عاشورا دارای بُعد تربیتی است، گفت: اسلام اصرار دارد ما بعد تربیتی قیام عاشورا را باور کنیم و در زندگی از امام حسین(ع) درس بگیریم.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمحمدرسول پوراسماعیلی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه شهر قهاوند افزود: اینکه امروز امام زمان داریم و مردم با اطمینان به آینده روشن سختیها را تحمل می کنند همگی از برکات نهضت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به هدفمند و با برنامه بودن نهضت امام حسین (ع) گفت: با تمام مشکلاتی که این قیام و نهضت داشت امام حسین(ع) و اهل بیت این مشکلات را پذیرفتند و مردانه به میدان آمدند و این نهضت از ابتدا تا پایان عزت بود.

امام جمعه موقت شهر قهاوند گفت:واقعه عاشورا یک سکه دو رو است، در روز عاشورا شاهد ذلت دشمنان اهل بیت و امام حسین(ع) هستیم.

وی افزود: مردمی که غافل بودند و دست‌شان به خون امام(ع) رنگین شد، دچار غفلت شدند و حب دنیا داشتند؛ همین‌ ها بصیرت و آگاهی پیدا و اعتراف کردند که این یک روی دیگر سکه و نجات از جهل است.

پوراسماعیلی با بیان اینکه نهضت عاشورا دارای بُعد تربیتی است، اظهار کرد: اسلام اصرار دارد ما بُعد تربیتی قیام عاشورا را باور کنیم و در زندگی از امام حسین(ع) درس بگیریم، ایشان یک تدبیر الهی انجام داد و نظام طاغوت را سرنگون کرد، در همه ارکان زندگی باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم.

وی حل مشکلات کشور را نیازمند مذاکره با آمریکا ندانست و گفت: تمام چیزهایی که جامعه به آنها نیاز دارد، باید برای کودک، نوجوان و جوان روشن کرد.

امام جمعه موقت شهر قهاوند با تأکید بر اینکه برجام هیچ نتیجه‌ای نداشت و روشن شد که آمریکا دروغ می‌گوید و خلف وعده می‌کند، تصریح کرد: آمریکا می‌گوید تحریم‌ها را بر می‌دارد، اما نه تنها تحریم‌ها را بر نمی‌دارد، بلکه آنها را بیشتر هم می‌کند، آمریکا را باید با جنایتش در دنیا رسوا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات