خبرهای داغ:
کاروان زیارتی راهیان نور خانوادگی در قالب دو دستگاه اتوبوس با حضور ۸۸ نفر جهت بازدید از یادمان های شهدای شمالغرب کشور، به مناطق زیارتی و عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۶۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نایین، سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین در جمع زائرین مناطق جنگی شمالغرب به ضرورت حضور مردم در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حضور مردم در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب جزء سنت های حسنه ای است که آغاز شده و مردم می توانند با حضور در این مناطق با آرمان های شهداء تجدید میثاق کنند.

 وی گفت: قطعاً تداوم این اردوها در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار خواهد بود چرا که خداوند در آیات قرآن بارها فرموده است که شهداء زنده هستند و بر ما نظر می کنند و لذا جامعه ای که به فرهنگ شهادت اهمیت داده و خود را زیر نظر شهداء می داند مطمئناً پیروز خواهد بود.

 حجت الاسلام بیاتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نایین در این باره به خبرنگار خبرگزاری بسیج در نایین گفت : هدف از اعزام زائرین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادای احترام به شهدای والامقام و تمامی ایثارگران که در واقع عزت آفرینان حقیقی میهن عزیز و احیاگران اسلام ناب هستند و از جهتی یادآوری دشمنی های استکبار و جهادی در رأس آن آمریکای جنایتکار کم به حق شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد است.

 وی در خصوص اینکه در سال 95 تاکنون چند نفراز زائرین به این مناطق سفر کردند افزود: از آغاز سال 95 تاکنون طی سه دوره مختلف شامل اعزام دانش آموزان دختر، دانش آموزان پسر و اکنون اعزام خانوادگی در قالب 6دستگاه اتوبوس با حضور 240 نفر را داشته ایم و تا پایان سال شاهد اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پایان متذکرشد: حضور در مناطق عملیاتی نور با این دیدگاه موجب بصیرت و بیداری و ولایتمداری همچنین ثبات قدم در راه پاسداران از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای اسلام ناب در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

 گفتنی است سفر زیارتی راهیان نور به مدت 4 روز و خانواده ها در فضای معنوی از مناطق جنگی غرب بازدید می کنند.

 

ارسال نظرات