خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره شور نیکوکاری با شعار بهار همدلی

خبرگزاري بسيج: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری جشنواره شور نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری در این استان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۴۹۹۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری جشنواره شور نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری در این استان خبرداد.

مهدی مجلس آرا، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینم مطلب گفت: جشنواره شور نیکوکاری روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته در استان اصفهان همزمان با کل کشور برگزار می شود.
 
وی افزود: روز چهارشنبه بخشی از این جشنواره با ایجاد هزار پایگاه جمع آوری کمک های دانش آموزی در مدارس استان اصفهان انجام می شود و دانش آموزان کمک های خود را برای کمک به دوستان نیازمند خود اهدا می کنند.
 
مجلس آرا ادامه داد: 200 پایگاه جمع اوری کمک در سطح شهرهای استان اصفهان نیز برپا می شود که این برنامه از صبح تا شب روز پنج شنبه انجام می شود و عموم مردم می توانند کمک های خود را به این مراکز تحویل دهند.
 
وی ادامه داد: همانند سال های گذشتهروز جمعه 100 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی نیز در محل برپایی نماز جمعه سراسر کشور برپا می شود که این فرصتی برای جمع اوری و جلب مشارکتبیش از بیش مردم در کمک به نیازمندان می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به بخش ویژه این جشنواره اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه این جشنواره به وصرت نمادین در آموزشگاه دختراه شهید شریف واقفی با حضور مسئولان استانی برگزار و روز پنج شنبه نیز از ساعت 15 تا18 برنامه جمع آوری کمک به صورت نمادین با حضور هنرمندان اصفهان در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می شود.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار